MissViola

Hjælp til gave.....skal skrive en teskt

6 indlæg i dette emne

Hej.....

Emnet hører ikke rigtig til herinde, men jeg har seriøst behov for hjælp :-) (og så prøver man jo hvad som helst)

Mine svigerforældre har sølvbryllup om et par måneder og har givet os (min mand, datter (snart 3 år) og jeg) en rejse sammen med dem til Nice. Fantastisk.

Vi har fundet den bedste gave EVER....synes vi selv. En collage af billeder af vores datter - og henover billedet skal vi have skrevet en teskt.

OG DET ER HER VI KOMMER I PROBLEMER. Vi ville gerne skrive fra vores datter til dem - så starte med kære farmor og farfar. Bla bla bla....men jeg er bare slet ikke god til at skrive sådan noget.

Nogle ideer - det skal siges at hun er meget tæt på farmor og farfar - hver onsdag bliver hun hentet og de har masser af gode oplevelser sammen, men hvordan får man skrevet det ned på en måde så det lyder flot/sødt/smukt m.m.

Er der nogle som er super kreative....???

jeg håber at I kan give mig nogle indspark!

Hilsen MissViola

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går lige i tænkeboks, men tænker at teksten skal være lidt sødt og gerne dybfølt... Måske det kunne være et citat eller et vers fra en sang, som evt, betyder en del for både dem og jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går lige i tænkeboks, men tænker at teksten skal være lidt sødt og gerne dybfølt... Måske det kunne være et citat eller et vers fra en sang, som evt, betyder en del for både dem og jer?

Hun er jo ikke mere knap 3 - så nej synes ikke at de har nogen sang sammen. Farfar er dog vil med kim larsen - men det er ikke noget de har dyrket. Men præcist - det skal være sødt og dybfølt. Tak fordi du gider at gøre et forsøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt nogle tanker - synes bare at det står super fladt......hvis I forstår. nogen som kan hjælpe???

Kære farmor og farfar

Tillykke med jeres sølvbryllup.

I skal vide at jeg elsker jer af hele mit hjerte – og at jeg elsker at vi er så tætte på hinanden. Allerede før jeg kom til verdenen var I der for mig, og gjorde klar til at jeg skulle komme ud. Min mor og far mener at jeg var lidt længe om det – men jeg kom nu alligevel 5 dage før tid. I var begge 2 at besøge mig på hospitalet og allerede der blev vores tætte bånd knyttet (blev vi uadskillelige).

Hos jer føler jeg mig hjemme, ikke mindst fordi det meste af fasters legetøj er fundet frem og…..

Onsdag er vores faste dag – der henter farmor mig tidlig og så skal der hygges. Mor og far elsker onsdage lige så meget som mig.

Lige om lidt skal jeg være storesøster og I bliver farmor og farfar igen. Jeg glæder mig meget til at vise jer babyen, og ikke mindst vise den jer.

Knus, kys og kærlige kram fra jeres Olivia.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt nogle tanker - synes bare at det står super fladt......hvis I forstår. nogen som kan hjælpe???

Kære farmor og farfar

Tillykke med jeres sølvbryllup.

I skal vide at jeg elsker jer af hele mit hjerte – og at jeg elsker at vi er så tætte på hinanden. Allerede før jeg kom til verdenen var I der for mig, og gjorde klar til at jeg skulle komme ud. Min mor og far mener at jeg var lidt længe om det – men jeg kom nu alligevel 5 dage før tid. I var begge 2 at besøge mig på hospitalet og allerede der blev vores tætte bånd knyttet (blev vi uadskillelige).

Hos jer føler jeg mig hjemme, ikke mindst fordi det meste af fasters legetøj er fundet frem og…..

Onsdag er vores faste dag – der henter farmor mig tidlig og så skal der hygges. Mor og far elsker onsdage lige så meget som mig.

Lige om lidt skal jeg være storesøster og I bliver farmor og farfar igen. Jeg glæder mig meget til at vise jer babyen, og ikke mindst vise den jer.

Knus, kys og kærlige kram fra jeres Olivia.

Jeg har da et forslag, nu hvor du har skrevet så fint, hvad farmor og farfar betyder for hende :)

Kære Farmor og Farfar

Et stort tillykke med sølvbryllupet skal I have

I skal vide, at have jer i mit liv, er en gave.

Før jeg til verden skulle komme

I for mig der var, indtil tiden endelig var omme.

På sygehuset vore tætte bånd blev knyttet og uadskillelige vi er

onsdag er vores faste dag med hygge og mer

Snart i farmor og farfar igen skal være

og jeg får storesøster titlen som ære

Jeg glæder mig til at vise babyen for jer

og fortælle baby i den bedste farmor og farfar i verden er.

Knus, kys og kærlige kram

jeres Oliva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da et forslag, nu hvor du har skrevet så fint, hvad farmor og farfar betyder for hende :)

Kære Farmor og Farfar

Et stort tillykke med sølvbryllupet skal I have

I skal vide, at have jer i mit liv, er en gave.

Før jeg til verden skulle komme

I for mig der var, indtil tiden endelig var omme.

På sygehuset vore tætte bånd blev knyttet og uadskillelige vi er

onsdag er vores faste dag med hygge og mer

Snart i farmor og farfar igen skal være

og jeg får storesøster titlen som ære

Jeg glæder mig til at vise babyen for jer

og fortælle baby i den bedste farmor og farfar i verden er.

Knus, kys og kærlige kram

jeres Oliva

FANTASTISK - det er jo helt fantastisk. Jeg har copi paste - men lavet få ændringer. Hvor er det fantastisk.

Tusind tak for din hjælp. Kæmpe tak.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER