TroldeMor

Phillips Avent babyalarm

8 indlæg i dette emne

Vi har et problem med vores Phillips Avent babyalarm..... Forældre enheden bliver ved med at blinke rød som om der ikke er forbindelse... Hvis vi slukker og tænder den forsvinder det, men begynder igen efter få minutter...

Er der andre der har denne alarm, og måske ved hvad der kan være galt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke kendskab til alarmen, men jeg ville hurtigst muligt stille i den butik jeg havde købt den, så den kunne blive lavet! Er der noget der bare SKAL virke så er det alarmen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er både forældre-enhed og baby-enhed er indstillet på samme kanal? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kendskab til alarmen, men jeg ville hurtigst muligt stille i den butik jeg havde købt den, så den kunne blive lavet! Er der noget der bare SKAL virke så er det alarmen!

Ja sådan har jeg det også.... Hvis man ikke har tillid til den, er den jo totalt værdiløs <_<

Er både forældre-enhed og baby-enhed er indstillet på samme kanal? :)

Ja det siger min kære mand at han er sikker på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken model er det?

Jeg har også haft problemet på et tidspunkt med vores avent, men det var fordi jeg ikke havde fået tændt for baby-enheden ;) Det kan også være rækkevidden, den er gal med. I har puttet batterier i enhederne også eller? Vi har batterier i begge enheder nemlig, men køre da på strøm, hvor det er muligt og vores virker upåklageligt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken model er det?

Jeg har også haft problemet på et tidspunkt med vores avent, men det var fordi jeg ikke havde fået tændt for baby-enheden ;) Det kan også være rækkevidden, den er gal med. I har puttet batterier i enhederne også eller? Vi har batterier i begge enheder nemlig, men køre da på strøm, hvor det er muligt og vores virker upåklageligt :goodluck

Åhh, jeg ved faktisk ikke hvad modellen hedder.... Men jeg ved at jeg har tændt for begge enheder ;)

De står max 10 meter fra hinanden, så det skulle helst ikke være rækkevidden....

Vi har batterier i dem, men de er sat til strøm det meste af tiden, og det løser desværre ikke problemet :(

De virker fint en del af tiden, Men det er bare somme tider at den begynder at blinke rødt, og så kan man gå og slukke og tænde den hvert minut indtil den holder op.... Det er godt nok irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, jeg ved faktisk ikke hvad modellen hedder.... Men jeg ved at jeg har tændt for begge enheder ;)

De står max 10 meter fra hinanden, så det skulle helst ikke være rækkevidden....

Vi har batterier i dem, men de er sat til strøm det meste af tiden, og det løser desværre ikke problemet :(

De virker fint en del af tiden, Men det er bare somme tider at den begynder at blinke rødt, og så kan man gå og slukke og tænde den hvert minut indtil den holder op.... Det er godt nok irriterende <_<

Frem med kvitteringen og ind i butikken med den - der er to års garanti på, så enten skal de finde ud af, hvad problemet er (og fikse det) eller også skal de give jer en ny.

Vores på PA-alarm kunne forældreenheden pludselig en dag ikke finde baby enheden, selvom vi prøvede alverdens ting. Jeg tog den med i babysam hvor de kiggede på den et kvarter og så gav mig en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... kan da lige komme med en update herinde :)

Vi har stadig ikke fundet ud af hvad der er galt med alarmen, og vi har nu fundet frem til kvitteringen efter lang tids søgen (fik den i julegave) og vil prøve at tage ind og klage over den.

Men da vi ikke har kunnet undvære en alarm der virker, har jeg i mellemtiden været på nettet og købe en ny alarm. En digital alarm også fra Phillips Avent... Og den VIRKER bare :glad

Men er da lidt spændt på om vi får noget ud af at klage over den gamle alarm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER