solskinspigen

at blive blefri om natten

6 indlæg i dette emne

Vores søn, der fylder 6 år i juni, bruger stadig ble om natten...

Han kom af med bleen som tre årig (den om dagen) Men om natten tisser han bare meget...

Vi tisser med ham lige inden sengetid, og ofte vågner han og skal tisse om natten...

Men...allígevel er sengen ofte våd nat og morgen. Det er så synd for ham...

Har i nogle gode råd modtages de gerne :kram :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores søn på 4 har næsten lige smidt natbleen. Han ville ikke have den på mere... Han tissede inden sengetid og inden vi gik i seng tog vi ham også lige på toilettet. Det gjorde vi i en uge og så var det ikke nødvendigt mere. -der har siden været 2 uheld fordi han har drukket rigtig meget inden sengetid.

Vi var ret skeptiske fordi hans ble netop også var helt fuld om morgenen, men det viste sig at være ren dovenskab fra hans side. Hvorfor gå på toilet når man har ble på...

Når din dreng er så stor kan det vel også være fordi han skal have mere hjælp til at blive blefri. Jeg ved ikke hvornår man kan gå til lægen med problemet??

Håber det snart kommer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :kram2 Ja, det er netop frustrerende fordi han er så stor. Men han tisser bare vildt meget om natten. Ved heller ik om han bliver mere bevidst hvis han bliver fri for bleen....hm. vil tænke over det. igen tusind tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn, der fylder 6 år i juni, bruger stadig ble om natten...

Han kom af med bleen som tre årig (den om dagen) Men om natten tisser han bare meget...

Vi tisser med ham lige inden sengetid, og ofte vågner han og skal tisse om natten...

Men...allígevel er sengen ofte våd nat og morgen. Det er så synd for ham...

Har i nogle gode råd modtages de gerne :kram :kram :kram2

Jeg kunne have skrevet ovenstående... Andreas smed endda bleen helt inden han blev tre og lå tør i et helt år, indtil han blev 4. Der flyttede ve til Frankrig og så begyndte han at tisse i sengen og vi gav ham derfor natble på igen, i den tro at det bare var en overgang ifm. flytningen.... men han sover stadig med ble her to år senere og den er meget våd hver morgen, selvom han tisser af inden vi går i seng. Han vågner ikke når han skal tisse. Meget mystisk!

Hans storebror, det blev 7 i januar, er først blevet blefri for 4 mdr. siden og har stadig enkelte uheld. Han tisses også af inden vi går i seng.

Vi har talt om at prøve et elektronisk tisselagen, men sørger iøvrigt for ikke at gøre et problem ud af det, selvom det da er irriterende at skulle vaske sengetøj i een uendelighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er lidt en lettelse at andre kender "problemet" Ja det giver meget vasketøj. men også en meget ked dreng, Han bryder sig bestemt ikke om at vågne op og være så våd. <_<

Elektronisk tisselagen. Har hørt lidt om det, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det.

Tak for svar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ældste var også længe om at smide natbleen, 7 år tror jeg, vi prøvede piller fra lægen uden held. Tilsidst tog jeg en god snak med hende for pludselig blev jeg i tvivl om at det var "dovenskab", jeg havde jo også svært ved at finde bleer der var store nok, da jeg ikke ville betale for de dyre Huggies.

Jeg sagde at nu var det altså nok, du må ikke tisse i sengen mere, og hun sagde OK, og det var så det. Det var tidligt om morgenen at hun tissede og min mistanke om at det var dovenskab blev bekræftet... Egentlig mærkeligt for hun gik jo i skole og havde sovet derovre og brugt ble, men en alvorstale hjalp....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER