Guest M's mor

Var det vandet der gik?

5 indlæg i dette emne

Jeg skriver lige på vegne af min søster.

I nat lå hun i tre timer før hun kunne falde i søvn. Hun havde helt vildt meget energi følte hun. Hun falder i søvn og sover i halvanden time, men vågner ved at der er et ordenlig smæld og der kommer vand. Hun får ekstrem ondt. Men det er så ovre nu.

Hun har nu sovet siden i morges. Og hun har ringet til fødegangen da hun er i tvivl om det var vandet. men hun er sikker på hun ikke tissede. Men hun snakkede noget om et vanddepot?

Kan det hun oplevede i nat være vandet der er gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget vand kom der ??

Jeg oplevede det samme med vores datter, altså det smæld og så stod der eller vand ud i stride strømme :rolleyes Jeg var ikke i tvivl..

Jeg ringede med det samme til fødegangen og jeg skulle komme dagen efter klokken 8 om morgenen ( det var klokken 1 om natten ) Har de ikke på sygehuset sagt hun skal komme derhen ???

Jeg fik så lige umildbart efter voldsomme veer, så vi var på fødegangen klokken 3 i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget vand kom der ??

Jeg oplevede det samme med vores datter, altså det smæld og så stod der eller vand ud i stride strømme :rolleyes Jeg var ikke i tvivl..

Jeg ringede med det samme til fødegangen og jeg skulle komme dagen efter klokken 8 om morgenen ( det var klokken 1 om natten ) Har de ikke på sygehuset sagt hun skal komme derhen ???

Jeg fik så lige umildbart efter voldsomme veer, så vi var på fødegangen klokken 3 i stedet...

Altså hun skyndte sig ned på wc og der opdagede hun hendes trusser var våde. Hvor meget der nåede at komme i sengen ved jeg faktisk ikke.

Hun skal på fødegangen inden så længe. Hun venter bare på kæresten der er på job. Men hun har ikke ondt eller noget. Kun lige da det skete og lidt efter. Der havde hun mange smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vand er gået først ved begge fødsler... Første gang var jeg ikke i tvivl, da der 'kom en del' - altså ikke nogen skylle men det sev så jeg ikke var i tvivl :)

Anden gang sev det så lidt, at der faktisk gik mere end et døgn før jeg opdagede det - jeg troede ærlig talt bare jeg gik og tissede lidt hver gang jeg rejste mig eller bevægede mig sådan ellers :)

Men ingen af gangene har det sagt smæld

Hvordan går det med hende? Er hun gået i fødsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vand er gået først ved begge fødsler... Første gang var jeg ikke i tvivl, da der 'kom en del' - altså ikke nogen skylle men det sev så jeg ikke var i tvivl :)

Anden gang sev det så lidt, at der faktisk gik mere end et døgn før jeg opdagede det - jeg troede ærlig talt bare jeg gik og tissede lidt hver gang jeg rejste mig eller bevægede mig sådan ellers :)

Men ingen af gangene har det sagt smæld

Hvordan går det med hende? Er hun gået i fødsel?

Det er sjovt at det kan være så forskelligt fra person til person.

Jamen hun er testet og det var fostervandet. Men hun har ikke nogen veer. Og jordmoder er sådan en sur K...... og hun sagde at noge gange tog prøven fejl. Så lige nu render min søster rundt på sygehuset og venter på de finder ud af hvad der skal ske.

Så ikke nogen fødsel lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER