tsecret

Hvor lang tid efter ægløsningssprøjte

7 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger vel det meste. Jeg er DØDnysgerrig på om jeg er gravid denne gang efter første gang med lidt hjælp, og vil gerne vide om den testdag jeg har tænkt mon er den rigtige..

Så, hvor lang tid efter æl sprøjte ville i teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du bliver nødt til at vente i 14 dage så du er helt sikker på at den er ude af kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre kan en ÆL sprøjte give et positivt udslag på en graviditetstest :( Og det er frygteligt at stå med en positiv test på 10. dagen og så begynde at bløde alligevel fordi man aldrig har været gravid..

Så mit bedste råd er også at vente til de 14 dage er gået, så er du helt sikker... :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om det er pregnyl du har fået, min i indlægsedlen til pregnyl, står der, at man kan lave en falsk positiv test de første 10 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vidste godt man kunne få falsk positiv hvis man tester for tidligt. Spørgsmålet er om 14 dage efter er lang nok tid efter? Ville i teste der, eller vente endnu nogle dage?

Det er Ovitrelle jeg har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de gange jeg har fået ÆL sprøjte også fået Ovitrelle.. Jeg kunne teste positiv på 10. dagen og fik mens alligevel :( Testede dog på 14. dagen og testen var positiv og der var jeg gravid..

Så jeg tror godt du kan regne med resultatet efter 14. dage.. Da jeg ringede til klinikken på 14. dagen og sagde jeg havde testet positiv, sagde de intet om at det kan være ovitrellen der driller..

Nogle vælger også at teste hver dag fra ca 7. dagen og når testen er negativ kan man jo regne med ovitrellen er ude af kroppen og kan du så derefter teste positiv på feks 13. dagen, burde den jo være god nok :) Men det kræver nogle flere test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg blev også behandlet med Ovitrelle. Jeg sprøjtede mig selv den 6. december. I Skive sagde de, at jeg skulle vente med at tage en test til den 27. december... ægget blev lagt op den 11. december, så det var først 16 dage efter. Det er rigtig længe at vente på...

HELD OG LYKKE med det :loveshower

Hilsen Hilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER