Heidi0601

Sterilisation af en saks

9 indlæg i dette emne

Jeg er jo i den heldige situation at have 4 "lækre" sting i læben, og min læge har ikke åbent før torsdag og de sting skulle egentligt have været ud idag.

Jeg har så denne lille stål neglesaks, som jeg overvejer om jeg bare kan sterilisere, så jeg selv kan klippe stingene over. Er der nogle der har kendskab til, om det vil kunne lade sig gøre?

Det skal selvfølgelig siges, at jeg har en sundhedsfaglig uddannelse bag mig, og det er ikke første gang jeg skal fjerne sting (bare første gang på mig selv)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville koge den eller damp-sterilisere den (altså over kogende vand)

Held og lykke med operationen :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang jeg blev opereret i højre håndled, der fik jeg en veninde til at fjerne stingene. Hun er også uddannet inde for sundhedsvæsnet, hun tog en saks som din og en pincet og kom det i kogende vand, tog det op og lod det køle af, og så fjernede hun stingene. Så mon ikke også du kan gøre det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skynd dig at få den steriliseret - efter 1. januar kommer der også brugerbetaling på sterilisation :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - tak for de hurtige svar! Så ryger der sgi 4 sting ud idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du dog lavet, siden du har 4 sting i læben??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skynd dig at få den steriliseret - efter 1. januar kommer der også brugerbetaling på sterilisation :D

:haha

Ja det kan du sagtens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du dog lavet, siden du har 4 sting i læben??

Jeg har fået fjernet en tilstoppet spytkirtel, som bare voksede og voksede. Så det er på indersiden af læben de VAR, for de er ude nu! :laugh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skynd dig at få den steriliseret - efter 1. januar kommer der også brugerbetaling på sterilisation :D

:super GOOOOOOD ONE!!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER