Susanne

Testhold uge 16 (18.-24. april)

77 indlæg i dette emne

Der er ikke den store sport i testhold her på BK, men jeg prøver alligevel og høre om der er nogen der vil være med til at teste i uge 16.

Det er testugen for dem der sk.... hul i upraktiske terminsdatoer og håber på en nytårsbaby :loveshower

Jeg havde ÆL i går og regner med at teste mandag d. 18. april. Denne her gang SKAL jeg vente til efter forventet mens med at teste! :whistling

Gravid: :gravid

Mens: :boo

Ingen mens/negativ test: :prik

MANDAG D. 18. APRIL

Susanne33 :gravid

Dag&Nat :gravid

TIRSDAG D. 19. APRIL

tsecret

ONSDAG D. 20. APRIL

TORSDAG D. 21. APRIL

FREDAG D. 22. APRIL

MinHemmeligeProfil :boo

LØRDAG D. 23. APRIL

SØNDAG D. 24. APRIL

majsen1985 :boo

:goodluck og :bd til alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bd til denne testuge

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på fredag. Fik pregnyl onsdag, så jeg går ud fra jeg havde ÆL i går. Skal scannes på onsdag, så må vi se om jeg kommer på andre tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på fredag. Fik pregnyl onsdag, så jeg går ud fra jeg havde ÆL i går. Skal scannes på onsdag, så må vi se om jeg kommer på andre tanker

Så er du på :) Rigtig meget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på tirsdag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på tirsdag :glad

Velkommen til! :yay

HELD OG LYKKE og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget :bd :bd :bd :bd :bd :bd til jer allesammen.

Håber I kan vise nogle fine II

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv et nytårs barn og det er altså ikke skæg at have fødselsdag der :P INGEN har tid til at komme på ens fødselsdag, medmindre man har lavet aftaler et halvt år i forvejen, og det ligger så forfærdeligt tæt på jul at man får gaver lige i rap..

:glad

just so u know :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv et nytårs barn og det er altså ikke skæg at have fødselsdag der :P INGEN har tid til at komme på ens fødselsdag, medmindre man har lavet aftaler et halvt år i forvejen, og det ligger så forfærdeligt tæt på jul at man får gaver lige i rap..

:glad

just so u know :D

Det er jeg ret sikker på vi alle er klar over. Vi vil bare så gerne være gravide og har prøvet så længe, at hvis det er en nytårsbaby vi får, så tager vi det med. Jeg er overbevist om barnet nok skal blive lykkelig alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Enig med Susanne. Jeg har selv fødselsdag i maj, og synes det er ikke mindre end perfekt, og ville da meget gerne kunne give mine børn det videre. Men nu kan jeg altså ikke vente længere!

Mine brødre havde to venner, som havde fødselsdag den 31/12 og den 1/1. De fejrede det altid sammen (af en eller anden grund altid hos os?! Well, det gav fin mening en gang...) og i hvert fald som teenagere tror jeg de var meget glade for det. Man kan jo sige at de fleste jo i hvert fald er klar til en brag af en fest til den fødselsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Satser på, hvis vi skulle være så heldige denne gang, hvilket jeg ikke tror, at gå en uge - 14 dage over tid :P

Jeg har det meget værrer med d. 29 februar. Når det nu er skud år til næste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Satser på, hvis vi skulle være så heldige denne gang, hvilket jeg ikke tror, at gå en uge - 14 dage over tid :P

Jeg har det meget værrer med d. 29 februar. Når det nu er skud år til næste år.

Jeg synes til gengæld det ville være FEDT lige med d. 29.februar - det kan jeg ikke se problemer med. Det er da lidt for sejt, så kan man holde en ekstra stor fest hvert fjerde år osv.

Måske er jeg efterhånden bare så skruk, at jeg kun ser positive ting med alle fødselsdage? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Susanne. Jeg har selv fødselsdag i maj, og synes det er ikke mindre end perfekt, og ville da meget gerne kunne give mine børn det videre. Men nu kan jeg altså ikke vente længere!

Mine brødre havde to venner, som havde fødselsdag den 31/12 og den 1/1. De fejrede det altid sammen (af en eller anden grund altid hos os?! Well, det gav fin mening en gang...) og i hvert fald som teenagere tror jeg de var meget glade for det. Man kan jo sige at de fleste jo i hvert fald er klar til en brag af en fest til den fødselsdag ;)

Jeg har også fødselsdag i maj og synes det top fedt! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!!!

Jeg skal tage BP. på mandag dvs. d. 18/4/2011 og det kan jeg næste ikke vente på. Kryds finger for OS, vi har forsøgt i 4 år og nu har vi fået vores 1. IVF behandling.

Held og lykke for jer alle sammen :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!!!

Jeg skal tage BP. på mandag dvs. d. 18/4/2011 og det kan jeg næste ikke vente på. Kryds finger for OS, vi har forsøgt i 4 år og nu har vi fået vores 1. IVF behandling.

Held og lykke for jer alle sammen :goodluck

:kram

Så er du på. Rigtig meget :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen vores test uge begynder, og så vidt jeg kan forstå får vi alle hjælp på den ene eller den anden måde. Derfor vil jeg ønske jer alle held og lykke og håber inderligt, at nogle af os vil stå med 2 streger.

:goodluck og :bd til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kaster også en masse :bd og :goodluck afsted og håber på at det vil blive en fantastisk uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød med en test allerede i dag, og den var desværre negativ... Ved ikke lige hvornår jeg har mod på at teste igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød med en test allerede i dag, og den var desværre negativ... Ved ikke lige hvornår jeg har mod på at teste igen :boo

Øv, det er jeg ked af at høre. Du får lige et kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød med en test allerede i dag, og den var desværre negativ... Ved ikke lige hvornår jeg har mod på at teste igen :boo

Hej Tesecret!

Hvor er jeg ked af det at høre dette. Giv ikke op og vent til tirsdag, det kan være at du få en positiv test der :goodluck

Et sort :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Hvor er i søde!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød med en test allerede i dag, og den var desværre negativ... Ved ikke lige hvornår jeg har mod på at teste igen :boo

ØV! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg vil da gerne sættes på til søndag... så er jeg ihvertfald over min testdag... så må vi se... håber alt held for jer andre... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER