Maria Kristensen

Privat Scanning

7 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Hvordan har i det med private scanninger ud over NF osv. :) ??

Vi har bestilt en tid hos scanningsjordmoderen.dk i Kbh. her d. 18 april. Det har vi udelukkende fordi vi har aftalt at fortælle vores familier det når vi er hjemme hos dem i påskeferien :)

Jeg ved ikke om jeg er nervøs eller hvad det lige er... men kan bare ikke få mig til at fortælle mine forældre det, uden at være helt sikkert på der er et lille hjerte derinde der slår.

Tror det bunder i at jeg min bedste veninde fortalte mig, sit arbejde og hele familien den dejlige nyhed 2 dage for hendes NF scanning - og der var fosteret dødt. Jeg var den første ude hos hende efter den triste nyhed, og det gør bare ondt at tænke på det. Ved godt at der sikkert ikke er noget i vejen... men vil bare så gerne se det lille blink og så vil vi jo også gerne vise vores forældre et lille billed af vores "bedrifter"

Har i fået en ekstra scanning?? Hvorfor/hvorfor ikk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var gravid med Tilde fik jeg en tidlig scanning (privat) fordi jeg nogle måneder før, havde oplevet en gravidtet uden for livmoderen og var utryg. Og så også fordi v gerne ville fortælle det, men ikke før vi havde set hjereblink (havde mistet 4 gange forinden).Jeg fik scanningen få uger før NF, men var bare så bekymret at jeg ikke kunne vente.

Jeg syntes det er skønt, at man har muligheden for at bestillen ekstra scanninger, hvis man har behovet for det :) Vil bestemt gøre det igen, ved en kommende gravidtet, i stedet for at gå og være rigtig bekymret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også en tidlig scanning - simpelthen fordi jeg var nervøs... heldigvis helt uden grund :loveshower

Og så fik jeg også en kønsscanning, det var bare fantastisk!

Det var forresten også hos scanningsjordmoderen og de er bare så søde derinde - glæd dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at få nogen ekstra scanninger overhovedet.

I øjeblikket har vi ikke rigtig pengene til det, men jeg tror ikke det ville have ændret min holdning alligevel. Jeg synes nemlig generelt det er alt for dyrt med de scanningen. Vi kunne f.eks. på MD-scanningen hellere ikke se kønnet, men så har vi valgt at så må det vente til den lille kommer af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt os til 2 scanninger :)

Den første var i uge 10 for at se hjerteblink .. planen var nemlig at vores familie skulle ha nyheden i forbindelse med julen og jeg havde det præcis som dig - ville ha' set hjertet blinke inden vi fortalte noget.

2.gang var en kønscanning i uge 17 - jeg overraskede min mand med den .. eftersom vi gerne ville vide kønnet og garantien for at de kan fortælle det til MD er nærmest ikke eksisterende, valgte jeg at vi skulle afsted til en privat kønsscanning! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet privat da jeg var 6+0 og igen i 28. uge til 3D scanning :) Begge scanniger samme sted...

Hov, blev da også scannet i 14. uge hos scanningsjordemoderen :) Og der kunne hun tydeligt se det var en lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så glad for at man kan få private scanninger. :)

Var alt for nysgerrig ang. kønnet og synes at der var for lang tid til den MD-scanning.

Fik en kønsscanning dengang jeg var i uge 14 og skal også afsted til en 3D/4D scanning når jeg er i uge 29.

Synes det er pengene værd, billederne er også meget bedre og man får bare generelt rigtig meget ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER