ebbeline

NF i morgen

6 indlæg i dette emne

ja så skal jeg til NF scaning i morgen... pyha syntes jeg er lidt nervøs... kan bare ikke lade være med at tænke på om der skulle være noget galt... det bliver godt og se den lille og krydser bare finger for at alt er som det skal være... jeg kan huske at da jeg ventede Rasmus... glædet jeg mig bare til at se ham... men nøj hvor jeg syntes jeg er nervøs denne gang... andre der har det lige som mig???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lige sige held og lykke håber at alt er som det skal være og tror alle er lidt små nervøse for det er jo en stor beslutning som skal tages hvis det ikke er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe..jeg er ligeså nervøs, jeg skal god lige igennem en terminsprøve i morgen også til NF torsdag... hvor bliver det spændende...

Men grunden til at jeg er nervøs er nok at jeg også der får afvide om de har set rigtigt på sidste skanning..

men

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :kram Forstår godt du er nervøs, går selv og venter på indkaldelse til NF og er allerede lidt nervøs, men det skal nok gå og selvfølgelig er alt som det skal være :kram2 :goodluck

30igrdgxuq7lar3w.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja der var så intet og være nervøs for... den lå rigtig fin og sprællede... men var ikke så langt henne som vi troede so min termins dato blev rykket 9 dage frem til den 24. okt. og så skal jeg til ny NF scanning om en uge, da den lille ikke var stor nok til at kunne lave en ordenlig NF scanning....=0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super Update

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER