Girl Next Door

Kan ÆL ses på scanning?

10 indlæg i dette emne

Altså når man HAR haft ÆL, kan det så ses på scanning?

Sagen er den at jeg i dag på dag 14 var oppe og blive scannet og han gad ik engang måle nogle af mine æg :( Men tidligere på dagen, altså før scanningen, havde jeg en del slim som mindede MEGET om ÆL slim. Kan jeg ha haft ÆL før scanningen, og dermed ikke haft noget der kunne ses på scanningen, eller vil man kunne se det "vandrende" æg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

godt spørgsmål - det har jeg faktisk ikk tænkt over om man kan...

Men tænker lidt at man måske slet ikk vil ku se ægblærer i æggestokken, når der har været ÆL...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Det vil jeg mene at man kan.

Jeg blev for lidt over ½ år siden scannet i frobindelse med udredning for PCO, og der kunne hun se et æg. Hun sagde så at jeg ville få mens en af dagene. Så det må jo have være efter ÆL hun kunne se det, for fik mens 2 dage efter jeg havde været hos gyn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Æv.. Håbede ellers lige på at jeg ville være heldig.. Jeg må væbne mig med tålmodighed så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man. har selv set det, det ses som en sort hul på skærmen. og hvor hun sagde at indenfor kort tid får du mens og ganske rigitgt. Jeg havde også en masse "slim" denne gang et par dage for æu. og det er når ægget er ved at gøre sig klar til at blive befrugtet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde engang meget meget ondt i underlivet og var hos lægen. To læger undersøgte mig og sendte mig videre på gynækologisk afdeling på sygehuset hvor jeg fik en akut tid. De var bange for at det måske var en cyste jeg havde fået.

Jeg blev scannet og man kunne se at det var ægløsning jeg havde!! :D

Jeg så et stort fint æg.. så det kan man altså godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste cyklus blev jeg scannet dagen efter jeg havde haft ÆL - hun kunne bekræfte at den havde været der, fordi hun kunne se en del væske i æggestokken. Så jeg tror desværre han havde set det hvis du havde haft en ÆL f.eks. i går :(

Til gengæld, så kan det være du bare er langsom ligesom mig. Jeg har heller noget der rigtig er værd at måle på før på dag 15-16 stykker. Denne gang var den 10mm på dag 14 og sidste gang var der ikke noget hun gad måle på dag 13... Og begge gange er der jo kommet æg og ÆL alligevel - det har bare taget lidt længere tid.

Jeg hepper stadig! :glad

Og så får du lige et :kram2 og et :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger.

Måske du har ret Susanne. Jeg har bare en fornemmelse af at han overhovedet ik kiggede godt nok efter :( Det tog ham MAX 2 minutter at scanne mig, så føler bare ik at han har kigget godt nok..

Måske er jeg bare skuffet, og havde håbet på mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet ved IUI-H forsøg, at komme og så siger lægen "en har du lige haft ægløsning, eller også er du i gang med det" ægget var lidt skævt og klappet lidt sammen. Blev insemineret. Jeg var så ked og ærgerlig da jeg gik derfra. Kunne jeg godt have sparet mig, for jeg blev gravid i det forsøg :loveshower Så er der håb endnu?

Du kan ikke se det vandrende æg, du kan kun se ægblæren som ægget har ligget i. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :)

Jeg var inde og blive scannet i går (fredag) som var min dag 18, og der var et stoooooort flot æg, så ÆL vil ligge indenfor disse dage :glad

Flere detaljer om det hele står i min pregnant to be tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER