Gantzel21

At smide bleen om natten

3 indlæg i dette emne

Vores datter som er 3½ år smed bleen sidste sommer/efterår og bruge nu kun ble om natten.

Jeg presser hende ikke for at smide den, men hun har selv nævt et par gange at det ikke er for store piger med ble om natten.

Vi har snakket meget om det med at stå op om natten for at tisse, men jeg tror hun sover alt for tungt til at blive vækket af en fyldt blære. Samtidig er hun ikke meget for at stå op alene og gå på toilettet når det er mørkt - på trods af, at der er lyst tændt og lyst fra gaden.

Inderst inde tror jeg ikke helt hun er klar til det endnu og jeg er nok heller ikke klar til at skulle op og skifte seng et par gange om natten.

Har snakket om, at vi kunne forsøge, når det nu bliver sommer og vi ikke har så meget tøj på.

Hvad gjorde I da jeres poder skulæle smide bleen om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alexander har ikke smidt bleen om natten endnu, men han vil gerne og kan finde på at tage den af om natten selv, hvilket er ret træls. Så jeg følger lige med her. Indtil videre vil vi gerne at han beholder den på, så det er lidt omvendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vores datter havde været blefri om dagen i et par måneder, meldte hun selv ud, at nu ville hun ikke have ble på om natten længere, og så tog vi den af. Vi havde dog forinden lagt mærke til, at hun tit havde en tør ble på om morgenen, så hun holdt sig altså om natten. Det er gået rimelig godt, og hun har som regel kun uheld, hvis hun har drukket rigtig meget om aftenen. Hun er dog rigtig god til at holde sig. De fleste morgener går hun ikke på toilettet, når hun står op, men venter til hun er kommet i børnehave ... :huh

Så måske kan I starte, når hun føler sig klar og I kan se, at hun har tørre bleer om morgenen. Vær opmærksom på, at hun ikke drikker for meget væske om aftenen, og brug evt. tisselagen som hurtigt kan skiftes om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER