Nitzen1987

Bumser :-(

10 indlæg i dette emne

Jeg har aldrig døjet med bumser i puberteten, men nu er jeg begyndt at få dem i stor stil i ansigtet, på halsen og på ryggen... Hvad kan jeg lige gøre for at undgå dem? Kan det, at jeg er begyndt at løbe spille en faktor for at jeg har problemer med bumser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kigger lige med, for døjer for tiden en del med dem på hagen <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det med bumser er jo noget med hormonerne, så ved ikke om der er så meget at gøre andet end at spise sundt, og undgå pizza og andet af den slags fede madvarer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der er fremme kan nemt slåes ned med inityol salve (det er numse creme til baby- men også et mirakelmiddel til bumser)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem - det begyndte et stykke tid efter jeg droppede p-piller.

Jeg har desværre ikke fundet nogen super løsning endnu, andet end at det måske hjælper lidt at spise sundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også uren hud da jeg stoppede med p-piller :/

Mit eneste råd er at rense huden grundigt både morgen og aften og bruge nogen cremer der er gode til ens hudtype. Og så er det nix pille... Piller man i en får den 5 venner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også med det efter jeg smed p-pillerne - heldigvis ikke i samme grad som i teenageårene inden jeg røg på piller. Men derfor er det stadig træls! Det er bare ikke fedt, at være næsten 30 og slås med uren hud <_<

Hos mig er det helt sikkert afhængigt at hormoner, madindtag og motion. Jo mere motion jeg får dyrket og jo sundere jeg spiser, jo mindre slår jeg ud. Til gengæld kommer der dog perioder hvor det er som om jeg ikke kan gøre hverken fra eller til.

Jeg tror godt det kan have noget med din nye motionering at gøre, men det er i så fald kun en periode mens kroppen vænner sig til det og så vil jeg mene det holder op igen. Alt andet lige, så er det altså en positiv ting at løbe - også for huden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er også begyndt at døje med dem og de bliver kæmpe store inden de er modne

mit er begyndt efter jeg fik fjernet livmoderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her dyrker jeg både motion og spiser sundt, men derfor skal jeg alligevel have disse bæster, men vil prøve den creme der bliver foreslået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også med det efter jeg smed p-pillerne - heldigvis ikke i samme grad som i teenageårene inden jeg røg på piller. Men derfor er det stadig træls! Det er bare ikke fedt, at være næsten 30 og slås med uren hud <_<

Hos mig er det helt sikkert afhængigt at hormoner, madindtag og motion. Jo mere motion jeg får dyrket og jo sundere jeg spiser, jo mindre slår jeg ud. Til gengæld kommer der dog perioder hvor det er som om jeg ikke kan gøre hverken fra eller til.

Jeg tror godt det kan have noget med din nye motionering at gøre, men det er i så fald kun en periode mens kroppen vænner sig til det og så vil jeg mene det holder op igen. Alt andet lige, så er det altså en positiv ting at løbe - også for huden :)

So true <_< <_<

Det er virkelig ufedt! Jeg døjer af en eller anden årsag med uren hud, både i ansigt og på øverste del af ryggen, specielt i sommeren :angry Det er simpelthen så røv irriterende, og jeg hader det, for det er endnu en sten i den kurv der hedder lav selvtillid. Vil ikke ha manden ser mig nøgen, og er glad for jeg snart er færdig ved fyssen for denne gang, for det er satme pinligt, og klamt :( Jeg får så noget på recept der hedder clindoxyl, til ryg og ansigt, men det må ikke bruges om sommeren, da der så er ret store chancer for misfarvning og ændret pigmentering :(

Jeg spiser sjældent usundt, og drikker enorme mængder vand (vi snakker 4-5L dagligt), så det er ikke pga af det. Dog kan jeg selvfølgelig falde i en gang imellem, fx. i går hvor jeg købte OG åd 1 halv toblerone af de store, helt for mig selv. :oops Det er så ris til egen røv, for har allerede udbrud i ansigtet, og kan mærke jeg har en trang til mere chokolade. Så..

Jeg ville helt vildt gerne på p-piller igen, for det er eneste tidspunkt jeg ikke har uren hud på, men det må jeg ikke for lægen pga. overvægt kombineret med hjerte-kar problemer i familien.. SUK.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER