babyboy

ad det er ulækkert ..

12 indlæg i dette emne

Hejsa .. min slimprop gik for en uge siden, og lige siden er der kommet meget udflåd, mere og mere for hver dag, og det blir tyndere og tyndere .. må ha bind på, for at ku holde det lidt ud, kan mærke det kommer ud.. har også mange mens smerter, og nogle gange føles det som om jeg blir stukket i maven med knive .. tror i der er ved at ske noget? Er i uge 36+5 idag ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa .. min slimprop gik for en uge siden, og lige siden er der kommet meget udflåd, mere og mere for hver dag, og det blir tyndere og tyndere .. må ha bind på, for at ku holde det lidt ud, kan mærke det kommer ud.. har også mange mens smerter, og nogle gange føles det som om jeg blir stukket i maven med knive .. tror i der er ved at ske noget? Er i uge 36+5 idag ..

Er du sikker på vandet ikke siver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på vandet ikke siver?

det var også min tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var også min tanke

også her :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske du sku lave en mere rammende overskrift ang. dit sivende vand/udflåd..

Men måske er det som de andre skriver: sivende fostervand og så skal du nok lige ringe til fødegangen.. Min veninde endte med at føde 36+4 pga sivende fostervand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er ik så flydende som vand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er ik så flydende som vand?

Hvorda går det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir stadig ved, det er simpelthen så ulækkert .. blev mega svimmel igår og fik kvalme, i flere timer .. måtte bare i seng ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir stadig ved, det er simpelthen så ulækkert .. blev mega svimmel igår og fik kvalme, i flere timer .. måtte bare i seng ..

Tror måske du skulle ringe til fødegangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg jeg synes bestemt også du skal kontakte fødegangen. det kunne godt lyde som sivende fostervand og det skal da tjekkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er sikker på at det er meget vandet udflåd, for mit bind blir ik gennemblødt .. desværre ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du til JM igen ?? Tænker på om du har fået lavet en trimmel på dit urin ?? Jeg havde nemlig for nogle uger siden helt enormt med udflåd og der var proteiner i mit urin, men heldigvis ikke blærebetændelse.. Så din JM kan også se det på en test...

Men som hovedregel siger man, at et bind skal være gennemblødt hvis det er fostervand, men for en sikkerheds skyld kan du da prøve fødegangen og høre dem ad.. De er der jo for din skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER