Guest Diden

FANTASTISK BOG

6 indlæg i dette emne

Det her indlæg er blot for at gøre opmærksom på en bog jeg netop har lån på biblioteket

"Gravid - Praktiske råd om morgenkvalme, mænd, sex og meget mere, som din læge og jordemor ikke fortæller dig noget om"

Godt nok er bogen fra '96 men den er stadig noget tidssvarende af hvad jeg har læst af den indtil nu..

Den forklarer godt om graviditeten og de ting man går igennem på en uformel og sjov måde jeg bestemt ikke er stødt på i andre graviditets bøger og indtil nu har jeg (som første-gangs-gravid) fået en del ud af den.

Så tag at find den og mor jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den lyder som interessant læsning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den lyder som interessant læsning...

Det er det helt sikkert også :P meget sad jeg og var lidt kritisk overfor da jeg ikke har læst det andre steder, men igen alle graviditeter er indivudelle, så nogle af de ting jeg læste kunne gå hen og ske for mig også :) Så jeg lader tvivlen komme den til gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet! Er typen, der godt kan lide at læse mig til viden om et emne, og føler mig bedre forberedt når jeg har læst om de forskellige stadier, oplevelser osv. Nogle vil nok sige, at man ikke kan læse alt om en graviditet i en bog, og det er også helt rigtigt. -men det er nu rart at få en forvisning om, at det man mærker/føler er normalt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet! Er typen, der godt kan lide at læse mig til viden om et emne, og føler mig bedre forberedt når jeg har læst om de forskellige stadier, oplevelser osv. Nogle vil nok sige, at man ikke kan læse alt om en graviditet i en bog, og det er også helt rigtigt. -men det er nu rart at få en forvisning om, at det man mærker/føler er normalt ;)

Er helt enig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER