Yoda

Galla/festkjoler

6 indlæg i dette emne

Hej piger

Vi er blevet inviteret til bryllup sidst i April og skal også til en fin gallamiddag med min mands arbejde - så er jeg er på jagt efter en pæn kjole som jeg vil kunne have på til begge lejligheder.

Nogen der kan anbefale nogle gode steder i Jylland? Evt hvor man kan leje kjolen (jeg synes måske 1800 DKK+ er lidt meget at betale for en kjole man kun skal bruge et par gange)...

So any tips?

:kram jane

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg var dig ville jeg gå ind på www.missmartins.dk og se udvalget derinde. Der er mange flotte kjoler til rimelige priser. Men nu ved jeg jo ikke hvor langt du er henne i din graviditet....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt. at kigge her på asos: KLIK HER

Der er mange flotte kjoler, som jeg synes man kan bruge til et bryllup. Lange som korte :)

Har selv købt det mest af mit ventetøj derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også prøve www.anita-design.dk , de har også en fysisk butik i Tjørring, ved Herning :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den smukkeste kjole der skal sælges i sådan noget let stof, den er SÅÅ FLOT! :) Jeg havde den på til bryllup da jeg var halvvejs i sidste graviditet.. :) Men det er blot et tilbud hvis den ikke behøver at være ny.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet rigtigt mange fede kjoler til fest hos verdious-wardrobe.dk. Jeg har handler der et par gange, og det kan klart anbefales, alle gangene er mine ting kommet dagen efter, det synes jeg er fed service, og så er levering gratis og tøjet er billigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER