Tommelise

Ingen æg tiloplægning

5 indlæg i dette emne

Kære alle

 

Jeg er nok så nedtrykt i dag. Klinikken har lige ringet og fortalt, at der ingen æg var til ægoplægning. Jeg har fået foretaget en ICSI-behandling og dyrket 8 æg til blastocyst, men ALLE var gået til grunde på tredje dagen :-(

Jeg er så nedtrykt. Jeg havde håbet på bare en. Det er virkelig hårdt. Jeg blev helt slået ud af beskeden og måtte en tur hjem på sofaen og stortude.

 

Er der andre som har prøvet noget lignende med ingen æg efter ICSI-behandling? Og så havde fine æg i andet forsøg? Jeg har virkelig brug for en solstrålehistorie. Jeg tror ikke mine æg er så gode desværre, selvom det aldrig er blevet påvist. Men min mavefornemmelse siger mig, at jeg ikke har gode æg.

 

Sidder nu her hjemme og kører chips, cola og alt muligt andet snask ned. Men jeg er ligeglad. Alt virker så sort.

 

Please send mig jeres solskinshistorer, det er det eneste, som jeg kan klare nu :-(

 

Knus fra Tommelise

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej
Jeg har ikke lige en solstrålehistorie, men jeg føler virkelig med dig - fik helt ondt inde i på dine vegne. Jeg krydser fingre for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha en mavepuster det må være :( Sender dig mange mange mange tanker. Fertilitets behandling er noget af det hårdeste man kan gå igennem, men du må ikke miste modet! :) 

Du søger solstråle historier, og jeg har en :) Vi var i behandling med ICSI i 2 år uden resultat og prøvede desværre også to gange at få taget æg ud hvor der ikke var nogen til opsæt :( Vi skiftede til sidst til en privat klinik og her fik jeg kun taget ét æg ud i første ICSI forsøg som så blev til vores lille søn. 

Jeg kender ikke jeres historie - var det første forsøg? I må op på hesten igen. Hvis det var jeres første forsøg, så kræver det desværre ofte lidt "justeringer" på behandlingen før man finder den "opskrift" som passer til dig og din krop. De sender jer ikke i behandling hvis de ikke selv tror på det! :)  

Al held og lykke til jer. Mange kram og tanker herfra. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender dig mange kram og positive tanker og hepper på at du nok skal blive mor igen snart.

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg sidder PT. I samme situation som dig. 

Min ægudtagning gik rigtig dårligt, fordi heg havde haft ægløsning. Så de fik kun 3 æg ud. Alle æg er gået tabt. Hvordan går det med dig her 6 måneder efter? 

 

Mvh. Joan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER