LilleSøs

Er denne ÆL test mon positiv..?

14 posts in this topic

Hej Piger.

Er helt ny herinde, men er simpelthen nødt til at høre om I ser denne som negativ eller positiv?

På forhånd tak :)

Negativ, men meget meget tæt på :) Teststregen skal jo være MINDST lige så tydelig som kontrolstregen og der synes jeg ikke heeeelt den er endnu. Prøv evt igen inden du går i seng eller imorgen tidlig, så tror jeg den bliver positiv :) (og hav gerne sex uanset, det skader jo aldrig :D )

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

Negativ, men meget meget tæt på :) Teststregen skal jo være MINDST lige så tydelig som kontrolstregen og der synes jeg ikke heeeelt den er endnu. Prøv evt igen inden du går i seng eller imorgen tidlig, så tror jeg den bliver positiv :) (og hav gerne sex uanset, det skader jo aldrig :D )

Øv, det er den flotteste jeg har lavet :D

Har taget over 100...

Den er fra igår og ja vi sexede naturligvis :)

Det der undrer mig er bare at i dag er den klart negativ...

Annonce ♥

10 hours ago, LilleSøs said:

Øv, det er den flotteste jeg har lavet :D

Har taget over 100...

Den er fra igår og ja vi sexede naturligvis :)

Det der undrer mig er bare at i dag er den klart negativ...

Måske har den været positiv i løbet af natten :) Mine bliver ikke så farvede for så at "fortryde" igen, men nogen har kun positiv ÆL test meget kort og andre har det i længere tid :)

Annonce ♥

6 hours ago, Barbamama said:

Måske har den været positiv i løbet af natten :) Mine bliver ikke så farvede for så at "fortryde" igen, men nogen har kun positiv ÆL test meget kort og andre har det i længere tid :)

Tak, jeg må krydse :)

Annonce ♥

Jeg krydser for jer :kuller

Annonce ♥

Mærkeligt.  Nu pletbløder jeg ved toilet besøg ☹️ Det var den 23/3 jeg havde første mens dag.. hmm

Annonce ♥

3 hours ago, LilleSøs said:

Mærkeligt.  Nu pletbløder jeg ved toilet besøg ☹️ Det var den 23/3 jeg havde første mens dag.. hmm

Det gjorde jeg også den anden dag og jeg havde første mens dag 26.3. 

Ægløsning måske??

For mig var det i hvert fald det. :whistling

Håber du finder ud af det. Men måske lidt :hump i aften. Det kan jo aldrig skade. 

:biglove

Annonce ♥

1 hour ago, MorHanne said:

Det gjorde jeg også den anden dag og jeg havde første mens dag 26.3. 

Ægløsning måske??

For mig var det i hvert fald det. :whistling

Håber du finder ud af det. Men måske lidt :hump i aften. Det kan jo aldrig skade. 

:biglove

Ja det ku det da godt være :) Men er det ikke lidt sent i så fald så?

Haha bare rolig, vi er i gang hveranden dag for af være sikre på at være dækket ind :D

Har PCO og har forsøgt i snart 6 år. Aborterede desværre i 12. Uge i januar :( Så er meget OBS på min krops signaler pt... Har ikke haft min mens i 13 år udover denne ene gang, men tænker det har været min krop der har skullet rense det sidste ud - derfor det også undrer mig der var det i morges. Det er dog væk nu..

Annonce ♥

2 hours ago, LilleSøs said:

Ja det ku det da godt være :) Men er det ikke lidt sent i så fald så?

Haha bare rolig, vi er i gang hveranden dag for af være sikre på at være dækket ind :D

Har PCO og har forsøgt i snart 6 år. Aborterede desværre i 12. Uge i januar :( Så er meget OBS på min krops signaler pt... Har ikke haft min mens i 13 år udover denne ene gang, men tænker det har været min krop der har skullet rense det sidste ud - derfor det også undrer mig der var det i morges. Det er dog væk nu..

Akupunktur gør underværker. :)

En kostendring hjælper også... Lchf. :)

Kan anbefale Vitex agnus castus og bidro ren for at få cyklus tilbage og få bedre forhold i livmoderen. :)

Jeg har pcos og har ikke haft en cyklus før jeg begynte med akupunktur og lchf.

Jeg blev gravid  i cyklus nr 3, men mistet jeg også... Det sker jo desværre alt for mange af os! :( Håber du finder ud af din krop, og bliver gravid igen snart! :goodluck

:bd

Annonce ♥

On 9/4/2017 at 5:55 PM, Frk.Mini said:

Akupunktur gør underværker. :)

En kostendring hjælper også... Lchf. :)

Kan anbefale Vitex agnus castus og bidro ren for at få cyklus tilbage og få bedre forhold i livmoderen. :)

Jeg har pcos og har ikke haft en cyklus før jeg begynte med akupunktur og lchf.

Jeg blev gravid  i cyklus nr 3, men mistet jeg også... Det sker jo desværre alt for mange af os! :( Håber du finder ud af din krop, og bliver gravid igen snart! :goodluck

:bd

Tak for alle dine råd :)

Jeg har prøvet både zone og aku uden nogen virkning. Min kost kunne jeg dog godt gøre noget ved, men den søde tand der... :/

Tak og i lige måde :)

Annonce ♥

I dag er jeg endnu mere forvirret...

I søndags havde jeg det slim med brune blod stænk i. Igår lyserød udflåd. Begge gange kun ved 2 gange toilet besøg. Både negative ÆL test og graviditets test. Men i dag fik jeg denne ÆL test? 

Øv nu er mit billede for stor 

Annonce ♥

%5Burl=https://anoshare.com/?v=muxirefedinapuve%5D%5Bimg%5Dhttps://anoshare.com/img/muxirefedinapuve.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D

Annonce ♥

Kan ikke se billede.. :blink

Forstår godt det med den søde tand.. :P

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now