Posted March 29, 2017 Hej derude!:) Min kæreste og jeg skal snart til at lave børn (undskyld hvis dette var for meget information), men altså, vi har masser af drengenavne, men kun ét pigenavn. Pigenavnet er Vega. Jeg hedder noget med B til efternavn (har ikke lyst til at oplyse mit fulde efternavn), men Vega B synes jeg lyder lidt underligt, og så tænker jeg på min gamle dansklærer der har samme intialer.... Så, vi mangler et mellemnavn! Har I nogle idéer? For vi er helt blanke. Tak for hjælpen!:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2017 Har du nogen tanker om "genre" eller krav eller noget? Må vi høre, hvilke drengenavne I er til? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2017 Et par forslag til mellemnavn Marie Emilie Johanne katrine sofie Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2017 Marie var faktisk også min første tanke Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2017 Ej hvor sjovt, jeg har det helt modsat - synes drenge navne er så svære! Må jeg evt. høre dine? Vega Sofie synes jeg lyder virkelig fint Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2017 Vega Melia Vega Naia Vega Sofia Vega Angelia Vega Nethe Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2019 Jeg har to piger, som hedder Ellen og Marie. Rigtig danske navne og det kan jeg godt lide. Hvis du slet ikke kan komme på nogle findes der jo en masse sider og lister med navne, som du kan bruge til inspiration. Synes altid det er så sjov en proces at finde på navn. Tænk sig at skabe en anden person på den måde Vh millepigen / medarbejder hos mobilabo.dk Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2019 Vega Mynte er også et ok navn Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 27, 2020 Jeg er på Vega Sophie Vega Rose Vega Victoria Vega Ottilia og denne her synes jeg er virkelig skøn: Vega Lucia Share this post Link to post Share on other sites