Sbbergquist

Kikkertoperation

4 indlæg i dette emne

29/06-2016 fik jeg konstateret lukket æggeledere. 
Og efter en masse scanninger, fik jeg i onsdags (d.01/03-2017) en kikkertoperation. 
Det viste sig at jeg havde en slem gang underlivsbetændelse, en stor sammenvoksning af, underliv, mavesæk, æggeledere, æggestok osv. Operationslægen, var helt paf over jeg kun er 22 år, hun havde ikke set noget ligende i så ung en alder. 
De har fjernet begge æggeledere og klippet arvæv så sammenvoksningen ikke længere er der. Hun kunne ikke love mig at, det ikke ville vokse sammen igen. 
Krydser fingre for min livmor ikke har taget skade af operationen! Og at jeg med hjælp af IVF stadig kan få ønskebarnet/børnene  

Operationen har taget ret hård på mig, nok mest psykisk.

var klar på mine æggeledere skulle væk, men dette her var jeg ikke forberedt på.. jeg er vel egentlig stadig i chok.. 

Jeg kunne godt bruge noget opmuntring 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha for en omgang. Har ikke noget klogt at sige andet end en kæmpe krammer :kram2

 

Håber det hele løser sig og i får drømmebebsen inden længe (og selvfølgelig gør i det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, din stakkel :kram2 Heldigvis skal du jo ikke bruge dine æggeledere, når I skal have IVF :) Men kan godt forstå, at du er rystet. 

 

Hvad er jeres planer om børn? Vil I snart i gang? I så fald findes der mange succeshistorier og IVF børn! 

 

Håber det bedste for jer :kiss:bd:goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke en træls omgang. :( Hvordan har du det nu? Fysisk og psykisk?

Havde de et bud på hvorfor du havde noget arvæv?

 

Jeg bliver egentlig ret begejstret over at du kunne beholde både begge æggestokke og livmoder! Det er spændende, om ikke det går rigtig godt med IVF, skal vi ikke håbe det? Hvornår går I mon i gang med det? :) 

 

Kram og kærlige hilsner :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER