TiaK

Ehm - urinprøve

3 indlæg i dette emne

Jeg skal til jordemoder i eftermiddag og lavede derfor en urinprøve i morges, da jeg mener det helst skal være morgenurin.

Men nu kommer jeg i tvivl om hvordan jeg skal opbevare den? Skal den være på køl? For synes måske ikke det er super hyggeligt at have mit lille glas sammen med mine kollegers madpakker!!

Hvad siger I? Er det ligemeget?

Er det bedre jeg laver en frisk urinprøve i eftermiddag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalt laver jeg bare prøven nede på jordemoder-centeret... Kommer lige 5 min for tidligt, og så er der krus ude på badeværelset :)

Men én gang skulle jeg holde mig fra sukker aftenen før, og så tage en morgenurin-prøve inden jeg spiste morgenmad, fordi hun var i tvivl om jeg havde sukkersyge... Og der sagde hun jeg skulle opbevare prøven i køleskabet. Men det var altså kun fordi hun specifikt havde bedt om at få morgenurin, ellers får hun bare det jeg nu kan præstere nede hos dem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik af vide hver gang det skulle være morgenurin, så har også måtte stille min i arbejdets køleskab, jeg pakkede den pænt ind så ingen kunne se hvad det var og lagde den nede i grøntsagsskuffen hvor den kunne ligge for sig selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER