Posted February 12, 2017 Den 15 feb kan jeg teste, venter spændt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 3 hours ago, Nettobaby said: Den 15 feb kan jeg teste, venter spændt... så er du på krydser fingre! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Jeg har testdag på fredag den 17., men kom da liiiiige til at snydeteste i morges - Så det må jo så være allerede 3+3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 27 minutes ago, Kuller said: Jeg har testdag på fredag den 17., men kom da liiiiige til at snydeteste i morges - Så det må jo så være allerede 3+3 Øv kan ikke se billede. Er der mon et forsigtigt tillykke på sin plads? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Kan slet ikk finde ud af billeder fra telefonen - men ja: der er en ret så tydelig streg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 2 minutes ago, Kuller said: Kan slet ikk finde ud af billeder fra telefonen - men ja: der er en ret så tydelig streg Hvis du sender mig en sms med billede så kan jeg sætte det ind. Sender lige en pm Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Just now, Helle 81 said: Hvis du sender mig en sms med billede så kan jeg sætte det ind. Sender lige en pm Nu fandt jeg ud af det - tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 2 minutes ago, Kuller said: Yaaaaaay der er ingen tvivl der Stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 2 hours ago, Kuller said: Jeg har testdag på fredag den 17., men kom da liiiiige til at snydeteste i morges - Så det må jo så være allerede 3+3 Jeg tror vist at du får en med det samme stort tillykke!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 aiiiii se nu hvordan det går i februar tester, stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 2 hours ago, Kuller said: Der er ingen tvivl! Stort tillykke. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 1 hour ago, Lille_My said: Jeg tror vist at du får en med det samme stort tillykke!! 1 hour ago, Mamalicious said: aiiiii se nu hvordan det går i februar tester, stort tillykke 1 hour ago, sabrina_k said: Der er ingen tvivl! Stort tillykke. Tusind tak! Mega surrealistisk, især så længe før testdag!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 4 hours ago, Kuller said: Tusind tak! Mega surrealistisk, især så længe før testdag!!! Det er da bare så skønt sæt gerne billede ind af test, men du tager en mere husk hcg øges hver 2 dag, så bliv ikke urolig hvis den ligner den her imorgen du er SÅ gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Just now, Lille_My said: Det er da bare så skønt sæt gerne billede ind af test, men du tager en mere husk hcg øges hver 2 dag, så bliv ikke urolig hvis den ligner den her imorgen du er SÅ gravid Mon ikke jeg kommer til at tage en enkelt eller 10 mere Og tak - det kan jeg ikke få afvide for mange gange Det første minut var den spejlblank, så var sku lidt overrasket da jeg ville smide den ud efter 2-3 minutter og den da så sådan ud.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Jeg har fået mens idag så jeg er ude Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 10 hours ago, Kuller said: STORT TILLYKKE Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 27 minutes ago, FruGrøn said: Jeg har fået mens idag så jeg er ude Åhhhhh nej øv altså ..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 OKI... indrømmet lige nu ønskede jeg jeg havde 10 g test liggende så mit indre test monster kunne komme frit frem.... føler jeg har en mærkelig følelse i maven som er anderledes, men hey det har man både ved det ene og andet... nervepirrende...:/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 47 minutes ago, FruGrøn said: Jeg har fået mens idag så jeg er ude Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 4 hours ago, Kuller said: Mon ikke jeg kommer til at tage en enkelt eller 10 mere Og tak - det kan jeg ikke få afvide for mange gange Det første minut var den spejlblank, så var sku lidt overrasket da jeg ville smide den ud efter 2-3 minutter og den da så sådan ud.. haha ja 10 kan du sagtens nå den er ellers flot, når du ikke er længere henne Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 1 hour ago, FruGrøn said: Jeg har fået mens idag så jeg er ude åh nej kæmpe kram!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 1 hour ago, Mamalicious said: OKI... indrømmet lige nu ønskede jeg jeg havde 10 g test liggende så mit indre test monster kunne komme frit frem.... føler jeg har en mærkelig følelse i maven som er anderledes, men hey det har man både ved det ene og andet... nervepirrende...:/ håber det skyldes de to kommende streger tester du ved udebleven mens eller før? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 10 hours ago, FruGrøn said: Jeg har fået mens idag så jeg er ude Nej nej, det var jo ikke meningen! Kram til dig! Share this post Link to post Share on other sites