Posted February 14, 2017 12 hours ago, FruGrøn said: STORT TILLYKKE Tusind tak - og beklager med din mens idag Næste gang!!!! Dagens test (ret meget lig den igår - og har nu bestilt 10 tests mere ): Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 10 hours ago, FruLJ said: Nej nej, det var jo ikke meningen! Kram til dig! Tak søde. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 3 hours ago, Kuller said: Tusind tak - og beklager med din mens idag Næste gang!!!! Dagens test (ret meget lig den igår - og har nu bestilt 10 tests mere ): Der er ingen tvivl der. Stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 jeg er ude /: mens er så småt begyndt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 2 hours ago, Lille_My said: jeg er ude /: mens er så småt begyndt. Det er jeg ked af at høre. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 4 hours ago, sabrina_k said: Det er jeg ked af at høre. tak bliver spændende med dig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 15 hours ago, Lille_My said: jeg er ude /: mens er så småt begyndt. Øv My Vi tager den i marts!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 4 hours ago, FruGrøn said: Øv My Vi tager den i marts!!! ja vi gør så!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 Tjah er begyndt at snydeteste, men den er absoluuuut negativ håber jeg vender frygteligt tilbage med bedre nyheder om et par dage hvordan står det til hos jer andre ? nogen symptomer ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 2 minutes ago, Mamalicious said: Tjah er begyndt at snydeteste, men den er absoluuuut negativ håber jeg vender frygteligt tilbage med bedre nyheder om et par dage hvordan står det til hos jer andre ? nogen symptomer ? håber også du vender tilbage med flot 2 streget Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 On 13-02-2017 at 11:10 PM, Lille_My said: håber det skyldes de to kommende streger tester du ved udebleven mens eller før? tester da før Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 22 minutes ago, Lille_My said: håber også du vender tilbage med flot 2 streget Åhhh , ved det skisme ikke havde en helt klar god fornemmelse...meeeen når jeg teser negativt nu så tænker jeg den nok er negativ meeeen der er håb endnu ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 1 hour ago, Mamalicious said: Åhhh , ved det skisme ikke havde en helt klar god fornemmelse...meeeen når jeg teser negativt nu så tænker jeg den nok er negativ meeeen der er håb endnu ... Den kan nå at blive positiv men forstår dig godt. krydser 1 hour ago, Mamalicious said: tester da før haha man kan jo ikke lade være Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 1 hour ago, Mamalicious said: Åhhh , ved det skisme ikke havde en helt klar god fornemmelse...meeeen når jeg teser negativt nu så tænker jeg den nok er negativ meeeen der er håb endnu ... Den kan nå at blive positiv men forstår dig godt. krydser 1 hour ago, Mamalicious said: tester da før haha man kan jo ikke lade være Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Jeg tror nok jeg har testdag d. 22., vil du sætte mig på? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 så er du på held og lykke! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Jeg vil gerne på d. 25 Vi fik os et gevaldigt chok, da jeg d. 11 pludselig havde tegn på ægløsning Jeg har ikke haft ægløsning af mig selv i 1.5 år! Men der sad jeg med ømme brystvorter, øget udflåd og ikke mindste et sex drive som kunne trætte en hel hær Nå.. Men vi gav den gas Igår begyndte jeg at få små kramper, et niv her og der, og sådan en sjov følelse af at noget kilder nede bag skambenet <3 Og her til aften en følelse af nærmest mens kramper (der ikke gør ondt, men bare spænder), kvalme og lidt hovedpine <3 Klamme detaljer føler: min livmoderhals er lav, blød og lukket <3 præcis som den burde være når man er gravid i den allerførste tid inden mens, men som også kan være det, bare fordi.. Jeg tror jeg kommer til at blive et rigtig testmonster i den her cyklus Ih er så spændt på at være tilbage efter en pause siden vores sidste mislykkede fertilitet forsøg juli sidste år Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 Goddag herinde... Ja så kom min test dag, har taget test men den er negativ, der er dog et omrids af der hvor den ekstra streg burde have været... Såååå prøver lige at vente 2 dage ( hååååber jeg kan ) og tester igen hvis ikke mens er kommet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 Jeg har lige haft en pletblødning og nu har jeg en smule jag og kramper som ved mens, bare blidere? Gad vide hvad dælen der foregår Jeg forventer først mens om en uge Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 13 hours ago, LilleMyeh said: Jeg vil gerne på d. 25 Vi fik os et gevaldigt chok, da jeg d. 11 pludselig havde tegn på ægløsning Jeg har ikke haft ægløsning af mig selv i 1.5 år! Men der sad jeg med ømme brystvorter, øget udflåd og ikke mindste et sex drive som kunne trætte en hel hær Nå.. Men vi gav den gas Igår begyndte jeg at få små kramper, et niv her og der, og sådan en sjov følelse af at noget kilder nede bag skambenet <3 Og her til aften en følelse af nærmest mens kramper (der ikke gør ondt, men bare spænder), kvalme og lidt hovedpine <3 Klamme detaljer føler: min livmoderhals er lav, blød og lukket <3 præcis som den burde være når man er gravid i den allerførste tid inden mens, men som også kan være det, bare fordi.. Jeg tror jeg kommer til at blive et rigtig testmonster i den her cyklus Ih er så spændt på at være tilbage efter en pause siden vores sidste mislykkede fertilitet forsøg juli sidste år så er du på krydser fingre!!! kunne da være fantastisk 2 hours ago, LilleMyeh said: Jeg har lige haft en pletblødning og nu har jeg en smule jag og kramper som ved mens, bare blidere? Gad vide hvad dælen der foregår Jeg forventer først mens om en uge altså nogle bløder jo, når ægget sætter sig fast, er det gammel blød for så kunne det jo godt være det? måske Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 4 hours ago, Mamalicious said: Goddag herinde... Ja så kom min test dag, har taget test men den er negativ, der er dog et omrids af der hvor den ekstra streg burde have været... Såååå prøver lige at vente 2 dage ( hååååber jeg kan ) og tester igen hvis ikke mens er kommet... uuuh må vi se Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2017 8 hours ago, LilleMyeh said: Jeg har lige haft en pletblødning og nu har jeg en smule jag og kramper som ved mens, bare blidere? Gad vide hvad dælen der foregår Jeg forventer først mens om en uge Kunne godt lyde som implantationsblødning. Spændende! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 @LilleMyeh Jeg ser en svag streg Spændende, hvad det udvikler sig til Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 9 minutes ago, LilleMyeh said: Øhmmmm!! jeg tror ikke du er skør hvor lang tid har den lagt før stregen? og kan du ligge et op med farve? Share this post Link to post Share on other sites