millivanilli

slettet

4 indlæg i dette emne

Hvis det er et decideret møde, så ville jeg sende en mail til pædagoger og leder.

 

Skal pædagogerne med til mødet? For så synes jeg ikke, I går bag om deres ryg, ved at gå til lederen først. For mig virker det bare "nemmest" fordi det jo nok er ham, der skal koordinere det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige det til en af pædagogerne, måske den i har bedst kemi med? Og så ville jeg formulere noget i stil med

"Vi føler afleveringen bliver ved med at volde problemer, og har brug for at der bliver holdt et møde hvor der er ordentlig tid til at snakke med jer uden at min søn lytter med". Men jeg ville også tage det lidt efter hvordan situationen er når du afleverer i dag.

 

Jeg skulle selv snakke med en af pædagogerne på stuen uden at min søn hørte det for en uges tid siden (han var blevet bidt to gange på en uge, men var selv ret upåvirket af det). Jeg afleverede ham 8.50, og der var ingen af pædagogerne på stuen der. Jeg fik spurgt om de vidste hvor de var, og de andre kunne tjekke at de begge skulle møde ind kl. 9. De spurgte om de skulle tage i mod en besked for mig, men jeg sagde at jeg helst selv ville snakke med dem, og vi blev enig om det var en god ide at aflevere sønnike derinde, og så vente i ankomsthallen på at en af de to pædagoger kom. Hun kom kort efter, og vi fik en kort men god snak. Hvis det ikke havde været muligt, så havde jeg nok forsøgt at finde lederen, men så ville jeg være lidt mere forsigtig med hvordan jeg formulerede mig, så det ikke ville blive opfattet som jeg gik bagom ryggen som du siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd. Det drejer sig om at de lægger ham til lur hver dag, og at dette resulterer i at han først sover kl.2230, og totalt sover altfor lidt af den grund.

 

Jeg ville egentligt have et rigtigt møde, fordi jeg har snakket med pædagogerne om det utallige gange allerede, men der er ikke kommet nogen løsning. Hvorom alting er, så endte det med at jeg fik taget en snak med en af pædagogerne ved aflevering i dag, og denne gang tog hun det seriøst, og vi fik lavet en aftale. Jeg ved ikke, om det var fordi min mand også var med, eller fordi jeg bad om et møde, men nu er den i hvert fald landet et ok sted indtil videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER