Ihpets-mortilto

Hjælp William blive brandmand - hm hjælp!

44 indlæg i dette emne

Jeg kommer forbi 2 Stk i morgen. Så kigger gerne. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 18/12/2016 at 8:37 AM, JustMe said:

Det må du meget gerne :kram

 

Heller intet held i Nørrebro bycenter.

 

Kan prøve strøget i morgen, nåede ikke lige forbi der i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej totalt off-topic, sorry, men har børn virkelig en mening om deres tøj så tidligt i dag? :o Jeg kan huske første gang at jeg syntes, at det tøj min mor havde købt til mig var lidt pinligt og grimt - det var i 6. klasse :D 


Altså; jeg havde da yndlingstøj inden da. Havde en overgang i børnehaven et par smækbukser med en skruenøgle i og nægtede kategorisk at gå i andet. Men det var ikke sådan, så der var noget der bare ikke faldt i min smag. Måske havde jeg bare ikke nogen :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Alura said:

Ej totalt off-topic, sorry, men har børn virkelig en mening om deres tøj så tidligt i dag? :o Jeg kan huske første gang at jeg syntes, at det tøj min mor havde købt til mig var lidt pinligt og grimt - det var i 6. klasse :D 


Altså; jeg havde da yndlingstøj inden da. Havde en overgang i børnehaven et par smækbukser med en skruenøgle i og nægtede kategorisk at gå i andet. Men det var ikke sådan, så der var noget der bare ikke faldt i min smag. Måske havde jeg bare ikke nogen :lol 

 

Hehe altså Valdemar går i DEN grad op i, hvad han har på :D

 

Trøjen må ikke være kedelig, Minions er yt, bukserne må ikke have brede ben og skal helst være uden knap og lynlås, strømperne må ikke være tykke, huen skal sidde omvendt, osv... Han har også selv valgt sine to nyeste trøjer, en gul med en dinosaur og en blå med en robot. Og ellers hitter Angry Birds, Marvel og ninjaer :D

 

Da jeg var barn, var jeg meget imod cowboybukser, veste og charmeklude, og jeg gik helst i min brors eller fars aflagte t-shirts og nattøj hjemme og kjoler ude, men jeg mindes ikke at have ønsket mig noget bestemt tøj før jeg havde gået et par år i skole :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Alura said:

Ej totalt off-topic, sorry, men har børn virkelig en mening om deres tøj så tidligt i dag? :o Jeg kan huske første gang at jeg syntes, at det tøj min mor havde købt til mig var lidt pinligt og grimt - det var i 6. klasse :D 


Altså; jeg havde da yndlingstøj inden da. Havde en overgang i børnehaven et par smækbukser med en skruenøgle i og nægtede kategorisk at gå i andet. Men det var ikke sådan, så der var noget der bare ikke faldt i min smag. Måske havde jeg bare ikke nogen :lol 

 

Ja åbenbart! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Alura said:

Ej totalt off-topic, sorry, men har børn virkelig en mening om deres tøj så tidligt i dag? :o Jeg kan huske første gang at jeg syntes, at det tøj min mor havde købt til mig var lidt pinligt og grimt - det var i 6. klasse :D 


Altså; jeg havde da yndlingstøj inden da. Havde en overgang i børnehaven et par smækbukser med en skruenøgle i og nægtede kategorisk at gå i andet. Men det var ikke sådan, så der var noget der bare ikke faldt i min smag. Måske havde jeg bare ikke nogen :lol 

 

Jeg tror faktisk det er meget forskelligt fra barn til barn.... Marlon går ca lige så meget op i det som Valdemar, og har gjort det i LANG tid.... Charlie kunne til gengæld ikke være mere ligeglad :lol  Jeg synes begge dele er lidt sjovt og hyggeligt på hver sin måde ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork. Jeg har flere gange måtte bytte tøj, jeg havde købt til Silke Elia, fordi hun ingengang ville prøve det. Og så kan jeg lige så godt droppe det, for så kommer hun aldrig til at ville gå i det :rolleyes

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er baade og. Han har klart yndlings, men hvis dte er til vask, saa vaelger han noget andet. Lige pt vaelger jeg og det er han ok med. Han kan til gengaeld VIRKEKLIG disse bestemte boxershorts og jeg skulle SLET ikke komme hjem med stroemper med Minions paa! :julslik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er mest optaget af hvordan det sidder. For tiden nipper bukser der ikke er bløde og nogle bluser nipper hans øjne når han skal have dem over hovedet. Nogle underbukser nipper i elastikken og strømper skal helst hives højt op.

 

Nogle dage vil han rigtig gerne have traktor eller politibils blusen på og snakker om at vise den i børnehave, andre dage føler han sig meget uforstået hvis jeg så meget som foreslår disse.

 

Han ved godt hvad han kan lide, men kan også skifte mening ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

57 minutes ago, louisevibe said:

Ork. Jeg har flere gange måtte bytte tøj, jeg havde købt til Silke Elia, fordi hun ingengang ville prøve det. Og så kan jeg lige så godt droppe det, for så kommer hun aldrig til at ville gå i det :rolleyes

 

 

:ditto med Mie og hun er vel og mærke 2 år og 20 dage :lol 

 

kan lige så godt have hende ved siden af når tøj vælges. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Barbamama said:

 

 

... (som jeg havde nået at quote, men ikke svare tidligere) og alle jer andre med input til tøj:

 

Haha, skønne unger :D Kan høre på det hele, at jeg nok bare har været et meget nemt barn på tøjfronten så. Og her gik jeg og troede, at den hellige grav ville være vel forvaret indtil M. blev mindst ti år :rolleyes 

 

Godt at jeg lige har fundet en trøje som jeg syntes var så fin (og ikke kunne bære tanken om, at hun skulle vokse ud af lige med det samme), som jeg har købt i samtlige størrelser fra to og op til otte år så. Nu må vi se om den unge dame kan godkende den så :unsure:lol 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Alura said:

 

... (som jeg havde nået at quote, men ikke svare tidligere) og alle jer andre med input til tøj:

 

Haha, skønne unger :D Kan høre på det hele, at jeg nok bare har været et meget nemt barn på tøjfronten så. Og her gik jeg og troede, at den hellige grav ville være vel forvaret indtil M. blev mindst ti år :rolleyes 

 

Godt at jeg lige har fundet en trøje som jeg syntes var så fin (og ikke kunne bære tanken om, at hun skulle vokse ud af lige med det samme), som jeg har købt i samtlige størrelser fra to og op til otte år så. Nu må vi se om den unge dame kan godkende den så :unsure:lol 

 

 

Haha den trøje må vi da se!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Barbamama said:

 

Haha den trøje må vi da se!!! :D

:ditto:P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Barbamama said:

 

Haha den trøje må vi da se!!! :D

 

39 minutes ago, SDB said:

:ditto:P 

 

Dæleme heldigt at jeg tilfældigvis lige vidste, hvor i mit flytterod de befandt sig så :lol 

 

I størrelse 92, 98/104, 110/116 og 122/128:

 

92_128.jpg

 

Syntes at den var så fin - og så var den på tilbud :blush Den er egentlig mørkeblå, men ser sort ud på billedet. Syntes at den duede fint til en lidt ældre pige også (med mindre hun modsætter sig, nu bliver jeg da helt nervøs :P ) og at det var sådan et fint budskab. Et som måske kan give anledning til en snak om drømme :) Og så er det et budskab som hendes forældre heller ikke dør af at blive husket på fra tid til anden - og hvilket bedre sted at se det, end på ens lille skat? :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woop! Den nåede frem :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Alura said:

 

 

Dæleme heldigt at jeg tilfældigvis lige vidste, hvor i mit flytterod de befandt sig så :lol 

 

I størrelse 92, 98/104, 110/116 og 122/128:

 

92_128.jpg

 

Syntes at den var så fin - og så var den på tilbud :blush Den er egentlig mørkeblå, men ser sort ud på billedet. Syntes at den duede fint til en lidt ældre pige også (med mindre hun modsætter sig, nu bliver jeg da helt nervøs :P ) og at det var sådan et fint budskab. Et som måske kan give anledning til en snak om drømme :) Og så er det et budskab som hendes forældre heller ikke dør af at blive husket på fra tid til anden - og hvilket bedre sted at se det, end på ens lille skat? :wub 

 

Den er fin og endnu finere med tankerne bag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Stephi-moren said:

Woop! Den nåede frem :yay 

 

Yay!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Stephi-moren said:

Woop! Den nåede frem :yay 

Det var en skøn SMS at vågne til! Håber han bliver glad for Den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

53 minutes ago, SDB said:

Det var en skøn SMS at vågne til! Håber han bliver glad for Den :) 

 

Ja det synes jeg i den grad også! Den medførte en anelse panik da jeg så ikke kunne finde pakken :o Postkassen var nemlig helt tom. Eller det troede jeg, den havde sat sig fast i toppen af postkassen :D 

 

Jeg har sneget den til vask og håber den når at tørre så jeg kan pakke den ind. Jeg er 100% sikker på at han vil skifte med det samme han får den, han vil i hvert fald blive ked af at vente på vasken! 

 

Der må følge billede en af dagene :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER