JosephinePN

Gilmore Girls - A Year in the life

16 indlæg i dette emne

Har I set den?

 

Hvad tænker I?

 

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har kun fået set første afsnit. Men det er bare som at komme hjem igen. Jeg elsker den serie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad nærmest med tårer i øjnene hele vejen gennem 1. Afsnit.... totalt som at komme hjem :kuller:loveshower Jeg har faktisk aftalt at se det med en veninde (som også er herinde.... hvis du ser det her så UNDSKYLD jeg kunne ikke styre mig :lol ) Så jeg venter med resten til vi får fundet en dag hvor vi kan binge-watche det hele på ægte Gilmore maner, med maraton, slik og junk i lange baner :D 

 

Altså.... det var MEGET koncentreret, og føles måske en lille bitte smule som en parodi på sig selv fordi ALLE bare skal nå at være med og der er skruet max op for alle gilmore-ismerne.... men jeg elskede det alligevel :loveshower:loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har set dem alle og hvis man ser bort fra alle dem de på unaturligvis skal have presset med ind, så elskede jeg dem! :loveshower Og ja, der lægges så meget op til flere afsnit! Eller jeg håber sådan på flere. Dog havde jeg

slutningen ret meget på fornemmelsen ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig de følger op på den på en eller anden måde! Men jeg kan læse mig til, at seriens skaber altid har vidst at serien skulle ende med de fire ord, så det taler lidt imod. Hvis det er slutningen, så synes jeg dog, at det er en meget åben slutning, der ligger op til virkelig meget fortolkning, og som ikke giver ret meget afklaring. Det gælder for Rory, men bestemt også for Lorelai og Emily.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 minutes ago, roselein said:

Jeg håber virkelig de følger op på den på en eller anden måde! Men jeg kan læse mig til, at seriens skaber altid har vidst at serien skulle ende med de fire ord, så det taler lidt imod. Hvis det er slutningen, så synes jeg dog, at det er en meget åben slutning, der ligger op til virkelig meget fortolkning, og som ikke giver ret meget afklaring. Det gælder for Rory, men bestemt også for Lorelai og Emily.

Men på den anden side, er det også lidt fedt hvis ikke de malker mere på den synes jeg :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg er skuffet over første afsnit..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok, at det var noget underligt rod. Meget fesent og slet ikke med samme sjæl som den originale serie. :blush

 

Det er et eksempel på, at man skal slutte mens legen er god. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, BabyBlue said:

Jeg synes godt nok, at det var noget underligt rod. Meget fesent og slet ikke med samme sjæl som den originale serie. :blush

 

Det er et eksempel på, at man skal slutte mens legen er god. 

Ja.. Lige mine ord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det var super godt, men jeg kunne godt have undværet at de absolut skulle have alle med. Det var lige i overkanten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det var rigtig gdt og jeg kunne faktisk godt li', at alle var presset med ind, selvom det kunne virke lidt hektisk engang imellem :)

 

Jeg er spændt på, hvad slutningen kan føre med sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg set den. Hmmm altså, jeg jubler ikke. Specielt første afsnit irriterede mig. Havde lorelai fået botox? Hendes ansigt kunne ikke rigtig bevæge sig og hun smilede nærmest ikke. Og så havde Rory så frygtelig meget makeup på. 

 

Jeg elskede dog at alle var med. Og Sookie nåede det også lige. 

 

Sidste afsnit var klart det bedste. Og jeg ville helt sikkert elske, hvis der kom flere afsnit :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg slugte afsnittene og synes de er fantastiske. 

Er dog ikke fan af så åben en slutning... 

Mere.....! ;)

 

Og jeg havde ikke noget imod at de fik presset næsten alle ind i første afsnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne altså også godt lide det, og de formåede for mig i hvert fald, at bibeholde stemningen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER