Forunderligt

TENS apparat - smertelindring

10 indlæg i dette emne

Var der ikke nogen som har erfaring med sådan et? Er det noget man kan låne et sted mon? Eller noget man selv skal købe? I så fald hvad skal man kigge efter

 

:help 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et og er rigtig glad for det. jeg har fået det da jeg gik på smerteklinik.

Vil anbefale dig at søge på nettet der findes flere forskellige 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Henriette1980 said:

Jeg har et og er rigtig glad for det. jeg har fået det da jeg gik på smerteklinik.

Vil anbefale dig at søge på nettet der findes flere forskellige 

OK godt at høre. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal kigge efter når jeg googler, jeg kan se de findes i mange prisklasser og modeller :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde er på i de første udvidelse cm da jeg gik i fødsel, de fik hvertfald mine tanker væk fra veerne:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Elisamus said:

Jeg havde er på i de første udvidelse cm da jeg gik i fødsel, de fik hvertfald mine tanker væk fra veerne:D

Jeg spurgte min JM om det i dag, hun sagde at de har brugt det til fødsler en overgang men er holdt op da de ikke syns det var effektivt nok. Nu tilbyder de i stedet akupunktur og bistik som alternativ smertelindring.

 

Syns du det hjalp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Saga74 said:

OK godt at høre. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal kigge efter når jeg googler, jeg kan se de findes i mange prisklasser og modeller :chin: 

Jeg har et og er rigtig glad for det. jeg har fået det da jeg gik på smerteklinik.

Vil anbefale dig at søge på nettet der findes flere forskellige 

 

 

Jeg kan finde der hvor mit er fra og sende dig det i en besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Henriette1980 said:

Jeg har et og er rigtig glad for det. jeg har fået det da jeg gik på smerteklinik.

Vil anbefale dig at søge på nettet der findes flere forskellige 

 

 

Jeg kan finde der hvor mit er fra og sende dig det i en besked.

Ja tak det må du meget gerne. Vil også gerne høre lidt om hvad slags smerter det er og hvordan du bruger det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Jeg spurgte min JM om det i dag, hun sagde at de har brugt det til fødsler en overgang men er holdt op da de ikke syns det var effektivt nok. Nu tilbyder de i stedet akupunktur og bistik som alternativ smertelindring.

 

Syns du det hjalp?

Jeg tror jeg brugte det i en time eller to og smerterne blev så markant værrer/anderledes at jeg ikke forkuserede på veerne:chin: jeg var helt væk/i min egen verden da manden kom ( jeg havde overnattet på svanger da manden skulle på arbejde) og så kom jeg ned på fødegangen og kom i badekar men det hjalp sku ikke så jeg bad om epidural. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Elisamus said:

Jeg tror jeg brugte det i en time eller to og smerterne blev så markant værrer/anderledes at jeg ikke forkuserede på veerne:chin: jeg var helt væk/i min egen verden da manden kom ( jeg havde overnattet på svanger da manden skulle på arbejde) og så kom jeg ned på fødegangen og kom i badekar men det hjalp sku ikke så jeg bad om epidural. 

Det lyder lidt som jeg havde forestillet mig, at TENS apparatet kan hjælpe på de tidlige veer, jeg tænker det måske kan være godt hvis man har en lang opstartsfase. De smerter jeg har nu er jo heller ikke så voldsomme, det er mest det konstante - og at jeg har så langt til termin endnu, der gør de er svære at holde ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte et mod bækkensmerter under min første graviditet og var rigtig glad for det. Synes faktisk det havde fin effekt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER