bobo...

EN mere med termin i okt.

8 indlæg i dette emne

så kan jeg også melde mig ind..

efter min termin er blevet flyttet fra slutningen af aug og til okt så må jeg hellere melde mig ind her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloon :balloon :balloon :balloon

Velkommen til dejligt at du blev flyttet over til os :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad eh Bobo.....måske er det mig, men står der i din signatur at du venter TRILLINGER?!?!? :D :) :D :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er 3 små sæbebobler på vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er 3 små sæbebobler på vej...

WAUW!!!!!! Hold da op :D Jamen....nu har jeg ikke fulgt så meget med, så må jeg spørge om de er "hjemmelavet"?

Vidste i det på forhånd at der var mere end en eller hvordan tog i nyheden? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er hjemmelavet.

og nyheden er taget med meget ro... vi glæder os bare over at det har kunnet lade sig gøre, vi havde fået under 5%chancer for at over hovedet at blive gravide..

men jeg har før tabt først et sæt tvillinger og da vores søn blev født havde de overset en død tvilling.. (det står beskrevet i min graviditets tråd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er hjemmelavet.

og nyheden er taget med meget ro... vi glæder os bare over at det har kunnet lade sig gøre, vi havde fået under 5%chancer for at over hovedet at blive gravide..

men jeg har før tabt først et sæt tvillinger og da vores søn blev født havde de overset en død tvilling.. (det står beskrevet i min graviditets tråd)

Nej hvor fantastisk!! 3 mirakler! :D Aiii...hvad siger de læger der har sagt det med de 5 %?? Det er jo helt vildt! :)

Håber og tror på de nok skal klare sig i din mave <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han siger ikke så meget andet end at han glæder sig til at se mig i maj.

nå så har jeg måtte tage min første sygedag, har næsten ikke sovet i nat pga smerter og måtte næsten kravle hjem fra stationen i morges, håber snart at kroppen vender sig til det..

men ellers går det nu stille og roligt, jeg har fået en af journalerne fra min tidligere graviditet, ikke spændende læsning for der står at den næsten kostede mig livet. og i følge jordmoderen var det en lidt træls oplevelse.. haha..

nu er der under en uge til NF, og jeg er begyndt at gå alle andre bukser end mine egne (de er squ for små)

Min mor har været så sød at give mig en kojle fra vila så jeg kan gå til konfirmation i slutningen af april uden de på nogen måde kan se at jeg er gravid... (vil gerne holde det hemmeligt bare lidt endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER