Cathla

Plus size ventetøj

11 indlæg i dette emne

Hey derude..  jeg var en str. 48 fra start.  Nu er jeg i uge 17, og min vinterfrakke kan snart ikke lukkes mere. Jeg syntes jeg har støvsuget nettet, i Danmark og i England og kan intet finde:gal hvis jeg bare køber større passer det jo ikke alle andre steder...vokser kun på maven jo. Hvad har i andre gjort? Nogle gode løsninger derude...der loves jo en kold vinter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du tjekket Lindholmof.dk.. ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Deres eneste vinterfrakke som er ok pæn, er kun til str  44/48. Stort spænd, det tør jeg ikke løbe an på. Tænker det er for småt om ca.2min:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv højgravid om sommeren, så ledte ikke efter jakker, men hvad med en poncho?  Den er rimelig fleksibel med størrelsen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er str 48-52 agtig og køber bare tøj i Zizzi der er stort nok og så syr min mor leggings med plads til mave. Jeg er for nærig til andet det er jo kun et par mdr. Jeg tror min vinterjakke er fra Bilka og bare en stor str uld halløj med bælte, så den også kan bruges når jeg ikke har kæmpemave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte på asos.com :)

Dog ikke jakke, men det vil jeg tro, at de har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asos har ikke fået jakker endnu som er rigtige vinterjakker, men det håber jeg de får! Men hvor er det bare trist at det er så svært. Det var svært nok i forvejen, og nu er det endnu mere! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes tøj kan gå. Der er det muligt at finde ting heldigvis. Men overtøj viser sig at være mere bøvlet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener jeg købte på next direct :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en på Evans, som var en a-Line model :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tjekke miss chilli.dk-de har lækre ponchoer i str 50..de ser mega flotte og lækre ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER