cibatuchsi

eBay test

24 indlæg i dette emne

 

Er der nogen herinde der har brugt test fra eBay. 
Jeg har googlede en del og syntes alle skriver om de er skide gode og ikke viser falsk positiv osv. 
Jeg har testet med dem( da jeg var ca 3+1-3+2 og der var to streger(prøvede nok 10 gange). Prøvede så en fra Lidl og en fra Netto der begge var negative. Kan det være fordi de ikke er lige så gode så tidligt eller? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv brugt teste fra ebay, og jeg har ikke prøvet at få en positiv gravidtest bortset fra da jeg var gravid. Men det er jo også ret tidligt, så din hcg er nok meget lav endnu... (jeg kunne først fange en lille streg 4+0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem også og de var gode. Ingen falske positive her i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver igen om et par dage hvis jeg da kan vente. Hehe. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, cibatuchsi said:

Prøver igen om et par dage hvis jeg da kan vente. Hehe. 

 

 

Der er ikke noget i vejen for lidt hygge tisseri :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at vente til i morgen tidlig med at teste.   Har lige en vagt her fra 10-21 i aften så prøver at tænke på noget andet imens. Men svært når man bliver ved at få Jag nederst.   Og nej det er ikke 'mens' tegn da jeg ALDRIG har haft smerter eller andet op til mens.  Føles mere som æl.  Men det har jeg haft. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft nogle problemer med dem :) Men som de andre siger er det meget tidligt at teste endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg klar over.   Men fik set forkert på ugetallet.   Og ja nu må vi bare se om det går den ene eller anden vej.  Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/10/2016 at 10:07 AM, LulleS said:

Mine eBay-tests var også umiddelbart mere sensitive end Nettos. Der gik et par dage før Nettos var lige så tydelige...

 

Hvis nogen mangler, har jeg et stort lager af både ÆL- og graviditetstests - havde lige købt stort ind da den her satte sig fast :gravid

Jeg kunne godt være interesseret i dine tests :) vi er lige fået i gang og synes det er list af en jungle at finde ud af hvilke tests, som er bedst ;) men vil du ikke sende mig en besked omkring det?;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her kommer der stadig intet frem på Nettos test.  Må lige se i morgen tidlig med morgenurin.  Men må nok erkende det bare har været en Portion åndsvage test jeg havde fået hjem fra eBay :(

 

Kan ikke engang vedhæfte min billeder herinde da jeg er online fra mobil.  

 

Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg det vist til at fungere.   Smider lige et billede af nogen af de test jeg tog

IMG_20161018_222429.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_20161018_222630.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_20161018_222714.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_20161018_222906.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_20161018_223747.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan man sagtens se. Hvor langt er du? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mine eBay test for 4 dage siden. Test fra Netto har kun en streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mystisk at så mange er positive og netto er negative.

 

Krydser for det ændrer sig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Helle 81 said:

Det er mystisk at så mange er positive og netto er negative.

 

Krydser for det ændrer sig 

 

Ja jeg syntes også det er vildt underligt.   Og tog ca det dobbelte men tog ikke billeder af alle.  Og det var over to dage.  Men selv en fra Netto her til morgen viste intet.   

Så ja det har nok bare været en omgang dårlige test jeg har modtaget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået positive g-tests til ægløsning et par gange! Det er jo ikke normalt akkurat, men det kan ske.. Måske det er noget sånt? Det trænger ikke nødvendigvis være testene det er noget galt med, men svært høje hormonniveau.. Jeg hadde positive tests i 4 dage, så negative igen. Skanning og blodprøve viste ægløsning og Efter 14 dage viste det sig at jeg var blevet gravid ved den ægløningen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/10/2016 at 10:07 AM, LulleS said:

Mine eBay-tests var også umiddelbart mere sensitive end Nettos. Der gik et par dage før Nettos var lige så tydelige...

 

Hvis nogen mangler, har jeg et stort lager af både ÆL- og graviditetstests - havde lige købt stort ind da den her satte sig fast :gravid

Har du dem stadig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ebay test herhjemme og jeg fik to semi positive (det vil sige med svage streger)  i fredags og lørdag og har lige taget en idag som er negativ.. Godt nok var det ikke morgenurin og havde lige drukket te.. Jeg ved ikke om det spiller ind 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var der ikke held i de mange test der havde to streger. Desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet svagt positivt på en anden test - og jeg har testet positiv i Ca en uges tid på ebay teste. Jeg troede at det var dumme fake teste og at de viste positiv uanset. Men jeg tror at de er sensitive. Måske har du opfanget bio med dem? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER