Posted September 27, 2016 Min søn faldt og flækkede noget af læben idag.. Han fik 2 sting på ydersiden.. Indersiden ville de ik sy da den vil hele fint af sig selv. Han har ikke ondt i det og leger som han plejer Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2016 Vil mene han er klar, så snart han ikke er påvirket af det, og han ikke har ondt :) Umiddelbart ville jeg nok tænke at han kunne være hjemme i morgen, hvis det var muligt.. Men ellers tænker jeg faktisk at han sagtens kunne komme afsted. Så længe han ikke har ondt og kan spise almindeligt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Man skal jo være ekstra varsom med selv små slag på sådan en hævet, syet læbe, så jeg ville vente til hævelsen aftager lidt, formentlig 2-3 dage. Vi blev rådet til ikke at sende Melissa i børnehave for hurtigt da hun fik 4 sting i læben som 4årig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2016 Jeg ville sende afsted i morgen, hvis han i øvrigt ikke er påvirket. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2016 Jeg ville holde ham hjemme og sige han havde weekend. Share this post Link to post Share on other sites