girly1988

Løbe cykel og 3 hjulet winther cykel

31 indlæg i dette emne

Som overskriften siger så er vi på jagt efter løbecykel til Tobias der fylder 2 og en tre hjulet winther cykel til Niklas som fylder 1...men hold op jeg synes de to køretøjer er ret dyre :-o

Så første spørgsmål kunne i finde på at købe brugt ? :-)

Næste spørgsmål går så på løbe cykel...vil have en Puky men kan se der er forskellige str...og forskel på hjulene...hvad ville i vælge og hvorfor ?

Hvis nogen har link til køretøjerne på tilbud et sted så smid dem ;-)

Håber meget nogen kan hjælpe lidt ;-)

Tak på forhånd :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som overskriften siger så er vi på jagt efter løbecykel til Tobias der fylder 2 og en tre hjulet winther cykel til Niklas som fylder 1...men hold op jeg synes de to køretøjer er ret dyre :-o

Så første spørgsmål kunne i finde på at købe brugt ? :-)

Næste spørgsmål går så på løbe cykel...vil have en Puky men kan se der er forskellige str...og forskel på hjulene...hvad ville i vælge og hvorfor ?

Hvis nogen har link til køretøjerne på tilbud et sted så smid dem ;-)

Håber meget nogen kan hjælpe lidt ;-)

Tak på forhånd :-)

Lige et svar på puky, så skal du vælge efter hvor høj han er. Sædet kan løftes 10 cm så den kan bruges længe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam har en Puky str M. Han kunne ikke have brugt en større størrelse allerede nu, så med mindre Tobias har meget lange ben, ville jeg gå efter en M.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et svar på puky, så skal du vælge efter hvor høj han er. Sædet kan løftes 10 cm så den kan bruges længe....

Der er en str 1 2 og 3 år...1 er ret lille den har de i dagplejen så vidt jeg ved...og mener hjulene er anderledes end på nr 2 og 3...men tænker bare hvis vi kan undgå at skulle købe to str inden han skal lære at cykle rigtigt så ville det være at foretrække jo ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam har en Puky str M. Han kunne ikke have brugt en større størrelse allerede nu, så med mindre Tobias har meget lange ben, ville jeg gå efter en M.

Skal ha målt ham...men tror også en str M sådan umiddelbart :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en str 1 2 og 3 år...1 er ret lille den har de i dagplejen så vidt jeg ved...og mener hjulene er anderledes end på nr 2 og 3...men tænker bare hvis vi kan undgå at skulle købe to str inden han skal lære at cykle rigtigt så ville det være at foretrække jo ;-)

Jeg kender flere der har brugt deres str M indtil 3,5-4 år og så gået direkte på almindelig cykel med pedaler. Netop fordi den kan justeres en del i højden i både styret og sædet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender flere der har brugt deres str M indtil 3,5-4 år og så gået direkte på almindelig cykel med pedaler. Netop fordi den kan justeres en del i højden i både styret og sædet :)

Det lyder super må ud og lure str M så ☺

Og lige måle Tobias :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er så lille, så hun ønsker sig den mindste puky med to hjul i fødselsdagsgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.legeakademiet.dk/pi/L%C3%B8becykel-Puky-Mellem-m-luftd%C3%A6k_1247341_.aspxJunior fik denne her til sidste jul, da han var 2,5 år og han bruger den stadig flittigt.

Angående det med det brugte, så har juniors trehjulede Winther cykel været to kusiners før ham (hvoraf den ældste er fyldt 11), så hvis du kan finde en brugt uden for meget bøvl, så ville jeg ubetinget springe på (forudsat , at den er i ok stand selvfølgelig :) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drenge har brugt Puky str. M fra ca. 2 år. Den ældste har først lige sluppet taget på den. Han bliver 5 år lige om lidt og har haft pedalcykel fra han blev 3 år. Men han elskede den løbecykel. Den yngste er 3,5 år og bruger stadig løbecyklen. Han har også pedalcykel som han bruger, men ligesom storebror, så elsker han sin løbecykel og foretrækker den stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N fik en Puky løbecykel da han blev to. Der gik lidt tid inden han rigtig fandt melodien med cyklen. Jeg tror også det er en M han har.

Vi købte den brugt. Den havde kun været brugt indendørs, så den var rigtig fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske hvilken størrelse, Vs Puky er, men jeg kan huske, vi fik 20 (eller var det 25?)% rabat på den i legekæden op til jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvilken størrelse vores 3 løbecykler er, men de er begge købt/fået brugt, og fungerer SÅ fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har også fået sin løbecykel brugt (kan ikke huske mærket), men den har fungeret påklageligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam har en Puky str M. Han kunne ikke have brugt en større størrelse allerede nu, så med mindre Tobias har meget lange ben, ville jeg gå efter en M.

 

Hvor høj er han? :) (minder mig om, at jeg skal have målt Sif :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor høj er han? :) (minder mig om, at jeg skal have målt Sif :rolleyes )

Det er et skide godt spørgsmål! Vi har simpelthen ikke kunne få lov at måle ham, siden han kunne ligge ned og blive målt :lolhit men omkring 90 tror jeg :) dog fordelt på en lidt længere overkrop og lidt kortere ben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et skide godt spørgsmål! Vi har simpelthen ikke kunne få lov at måle ham, siden han kunne ligge ned og blive målt :lolhit men omkring 90 tror jeg :) dog fordelt på en lidt længere overkrop og lidt kortere ben.

 

He he, jeg må heller ikke måle og veje Sif, så jeg skal lige overveje en ninja-agtig måde, det kan blive gjort på ;) :rolleyes Men jeg gætter på, at hun er ca 90 også. 92 er ikke helt blevet for kort endnu, men noget af det nærmer sig at være kort. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias bruger 92 i bukser og 98 i andet tøj...dog stadig 92 i noget overtøj an på hvad det er :-) men 92 i bukser er snart ved at være ovre...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias bruger 92 i bukser og 98 i andet tøj...dog stadig 92 i noget overtøj an på hvad det er :-) men 92 i bukser er snart ved at være ovre...:-)

Mie har en træ løbecykel som kan justeres i 5 forskellige højder og som kan være både 3 og 2 hjulet. Gav 249 for den i Bilka ;) rigtige løbecykler er endnu lidt for høje til min ellers ret høje pige.

Edit: men hendes 3 hjulet Winther passer nu med at hun kan cykle og nå pedalerne på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias bruger 92 i bukser og 98 i andet tøj...dog stadig 92 i noget overtøj an på hvad det er :-) men 92 i bukser er snart ved at være ovre...:-)

 

Det lyder lidt som S. Jeg gav hende lige en "ny" (brugt) fin jakke på i str. 98 i dag, og den blev næsten til et Luna-telt :rolleyes Men blusen i str. 98 er lige som den skal være og str. 98 stumpebukserne var meget store i livet, men det var sådan noget, der kan justeres, så dem fik hun på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi satser på løbe cykel str 2 eller M...for den kusinen har kan sættes så langt ned at Tobias lige kan nå ;-) og tror han er ved at tage et lille ryk nu her....og fødselsdag er først til november så tror det passer helt perfekt :-)

Så skal jeg bare på jagt og finde en ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sat en højdemåler op af væggen der kan vi lige få lov at måle Laura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sat en højdemåler op af væggen der kan vi lige få lov at måle Laura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sat en højdemåler op af væggen der kan vi lige få lov at måle Laura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi også, men han nægter at stå der, så meget som et kvart sekund :lolhit

Vi måler Im mens han sover :Lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER