Vinnus

80er fest... for børn på 10 år

24 indlæg i dette emne

Liva på 10 vil gerne holde fødselsdagsfest som i rigtig gamle dage (hendes ord ;) ) som i 1980erne :D

Eftersom mine egne fødselsdagsfester fra dengang var et flop (der kom aldrig mere end 2 ), og min hukommelse er hullet som en si, så tænkte jeg at spørge herinde :)

Hvad skal vi finde på, udover 80er musik og klæd ud som dengang for lang tid siden :P ?

Når jeg Googler, så kan jeg kun finde forslag til voksen fester og jeg tvivler på at piger på den alder er fan af rejecocktail :D

Af lege har vi tænkt på

Twister

Karaoke

Mad, der fik vi altid grøn giftkage, men jeg synes ikke det er helt nok.

De er her fra kl 11 til 13 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Stopdans

Og ballondans og stoledans :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kulørte " drinks" m paraplyer i..

Ristaffel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Yo-yo konkurrence..( jeg havde selv den med Coca cola

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er ristaffel fra 80erne :unsure jeg husker det først fra midten af 90erne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek ✔

Stoledans

Ballondans

Stopdans har vi normalt, så den springer vi over denne gang ☺

Kulørte drinks, den snupper vi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yo-yo konkurrence..( jeg havde selv den med Coca cola

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til masser børnefødselsdage i 80'erne. Vi fik typisk rød-gul-grøn sodavand i små glas flasker, hjemmebagt kagemand af chokoladekage dej pyntet med vingummi, labre larver, lakrids og m&m's, trefarvet is (den billige slags med jordbær-vanille-chokolade), med vafler eller rutebiler til. Og sidst en lille pose blandet slik til hver i poser med rød-hvide striber. I slikposerne var tit et par stjerne stænger, fodbold bolcher, skolekridt og tyggemåner bl.a. Vi spillede rundbold eller var på skattejagt eller legede bare inde eller ude. Musik fra tiden er en god ide til stemningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til masser børnefødselsdage i 80'erne. Vi fik typisk rød-gul-grøn sodavand i små glas flasker, hjemmebagt kagemand af chokoladekage dej pyntet med vingummi, labre larver, lakrids og m&m's, trefarvet is (den billige slags med jordbær-vanille-chokolade), med vafler eller rutebiler til. Og sidst en lille pose blandet slik til hver i poser med rød-hvide striber. I slikposerne var tit et par stjerne stænger, fodbold bolcher, skolekridt og tyggemåner bl.a. Vi spillede rundbold eller var på skattejagt eller legede bare inde eller ude. Musik fra tiden er en god ide til stemningen.

Du beskriver så meget godt alle mine børne fødselsdage i 90'erne osse ;-) det var tider :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til masser børnefødselsdage i 80'erne. Vi fik typisk rød-gul-grøn sodavand i små glas flasker, hjemmebagt kagemand af chokoladekage dej pyntet med vingummi, labre larver, lakrids og m&m's, trefarvet is (den billige slags med jordbær-vanille-chokolade), med vafler eller rutebiler til. Og sidst en lille pose blandet slik til hver i poser med rød-hvide striber. I slikposerne var tit et par stjerne stænger, fodbold bolcher, skolekridt og tyggemåner bl.a. Vi spillede rundbold eller var på skattejagt eller legede bare inde eller ude. Musik fra tiden er en god ide til stemningen.

Det er bare super, som du beskriver det :Kiss tusind tak, det passer jo perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sukkerkant på glassene, er det ikke ret firser? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sukkerkant på glassene, er det ikke ret firser? :D

Åh Gud ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget fint med cocktails og sukkerkant - det fik vi altså ikke til de børnefødselsdage jeg kom til :D

 

Jeg tror papirdug og cerpentiner var rimelig almindeligt pynt, og selvfølgelig en masse små flag

 

Jeg tror du kommer godt ind i stemningen med melodi grand prix hits fra 80'erne - husk "hip hurra" med Tommy Seebach ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

spise sliksnørrebånd-konkurrence, limbo, hotdogs (den gammeldags slags og evt. med røde pølser) og/eller hjemmelavet hamburger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spise sliksnørrebånd-konkurrence, limbo, hotdogs (den gammeldags slags og evt. med røde pølser) og/eller hjemmelavet hamburger...

Helt enig

Og flødeboller. Evt spise flødebolle med hænderne på ryggen konkurrence.

Vi lavede i øvrigt også blindsmagnings lege

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blindebuk

Sæt halen på grisen

Kimsleg

Og så skal I da have creppet håret :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor lyder det bare mega fedt! :loveshower

Og ja, synes jeg kan genkende mange af forslagene fra min opvækst i 90'erne! det vækker så gode minder! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er der mange gode forslag :)

Vi har næsten lige set "The wedding singer" så hun ved lige hvordan hun vil se ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER