Puttefutte

krampe og lidt blod

12 indlæg i dette emne

har lige været til spinning for første gang og fik krampe imens og nu her efter og bløder lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved absolut ingenting, men forstår godt du bliver bekymret! Sender krammere, og håber at der ikke er noget! <3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har jo hørt om at man kan bløde hele eller dele af graviditeten, men også med mens-smerter? :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære du det er virkelig ikke rart med blod under graviditeten - det er desværre helt umuligt at sige om det betyder noget for om spiren har det godt eller ej. Det er slet ikke usædvanligt at bløde, det kan sagtens være harmløst, og smerterne kan være livmoderen der giver sig tidligt i graviditeten - det kan også være starten på enden. Hvis blod og smerter er tiltagende er det sandsynligvis fordi du er ved at abortere - hvis det går over er alt formentlig i orden. Hvis det fortsætter med blod kan du måske kontakte lægen og få en tidlig scanning, men det er ikke til at se om der er liv før ca 6+0 så under alle omstændigheder må du nok prøve at være tålmodig og se det an.

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror desværre der er mens - blodet er nu mørkt og klistret som normal mens :(

og er alene med det mens manden er ude og sejle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber virkelig det ikke er noget og at spiren bliver hvor den er

Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt sikkert menstruation - det er blevet være nu :( :(

vex ikke hvorfor, havde en positiv test så sent som i fredags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt sikkert menstruation - det er blevet være nu :( :(

vex ikke hvorfor, havde en positiv test så sent som i fredags

Det er muligvis det man kalder en bio, altså der har været et befrugtet æg men det har enten ikke sat sig fast som det skulle, eller det er gået til grunde, formentlig pga der var noget galt med det - hvis det er den mindste trøst at tænke.

 

Hvis du blir ved at bløde tænker jeg du lige skal teste om nogle dage for at være sikker på du ikke længere tester positiv - og så prøve at glæde dig over at I formentlig sagtens kan blive gravide igen.

 

Øv for dig at du er alene med det :kram2 håber du kan få tankerne lidt væk, man når jo virkelig at tænke en masse på sådan et par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at du slipper med skrækken :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er muligvis det man kalder en bio, altså der har været et befrugtet æg men det har enten ikke sat sig fast som det skulle, eller det er gået til grunde, formentlig pga der var noget galt med det - hvis det er den mindste trøst at tænke.

Hvis du blir ved at bløde tænker jeg du lige skal teste om nogle dage for at være sikker på du ikke længere tester positiv - og så prøve at glæde dig over at I formentlig sagtens kan blive gravide igen.

Øv for dig at du er alene med det :kram2 håber du kan få tankerne lidt væk, man når jo virkelig at tænke en masse på sådan et par dage

ja, jeg er heller ikke knust over at miste en 2 uger gammel graviditet, det er mere den kamp man endelig troede var ovre.

Fik snakket med manden over telefonen og han er som altid verdens bedste mand og helt perfekt til mig, så jeg har det bedre nu.

sniger mig tilbage i "vil være gravid" og sunder mig lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv noget møg! :kram Håber i snart kommer ovenpå igen og får en blivende graviditet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :) prøver igen i november når manden er hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER