Guest

Hvad skal hun ønske sig til fødselsdag og Jul?

34 indlæg i dette emne

Ekstratøjet har vi altid transporteret i et stofnet ved siden af. Rygsækken kommer de jo til at skulle bruge selv og den skal ikke være for tung :)

Det bliver bare først i børnehaven det bliver relevant at hun selv skal bruge rygsækken. Vi transporterer i klapvogn, bil eller på cykel da der er 2 km til DP så hun kommer ikke til selv at bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en wobble boble fra oball som Markus var meget glad for men den virker pt ikke da han fik den smidt lidt hårdt :(

Hvad med begyndersko ?

Nye sutter

Go baby go strømper / strømpebukser :)

Jeg vil helst selv købe begynder skoene så jeg ved de sidder ordentligt på hendes fod.

Måske strømpebukser fra go baby go - hun har godt nok 1 par men vi bruger dem så tit at de altid er til vask :rolleyes Det var et godt bud :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helst selv købe begynder skoene så jeg ved de sidder ordentligt på hendes fod.

Måske strømpebukser fra go baby go - hun har godt nok 1 par men vi bruger dem så tit at de altid er til vask :rolleyes Det var et godt bud :super

Du ku jo tage ud og prøve og så skrive at det skal være dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ku jo tage ud og prøve og så skrive at det skal være dem ;)

Det kunne jeg - eller ønske gavekort til dem :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at tænke på har du "begynder" bestik til hende? :) vi har det som hedder toddler som jeg synes er vildt godt til sådan en bette tyk hånd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du bObles? I hvert fald en klassiker. Hvis I bor i hus så kunne en sandkasse måske være noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at tænke på har du "begynder" bestik til hende? :) vi har det som hedder toddler som jeg synes er vildt godt til sådan en bette tyk hånd..

Ja masser, hun har både arvet og fået noget i dåbs og barselsgave. Ellers et godt forslag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du bObles? I hvert fald en klassiker. Hvis I bor i hus så kunne en sandkasse måske være noget

Nej jeg er ikke bobles fan :blush  jeg er lidt mærkelig på det punkt det ved jeg godt :blush Men tak for forslag :kiss

 

Jeg har købt en gammel ro båd af min søster der skal fyldes med sand så der er vi dækket ind ;) Regner med at der skal et sørøver flag i :lol legehus og gynger har de fået i julegave/dåbsgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for bud den er godt nok fin :super men er den ikke meget lille? Signe går i dagpleje og de bruger ikke rygsæk på tur da dagpleje altid har en barnevogn med. Så det skal være til fragt af hendes ting frem og tilbage. derfor skal der være plads til termotøj, regntøj, skiftetøj, huer, sko/støvler og vanter deri :chin:

(Ej jeg er viiiiirkelig besværlig - total nejhat :rolleyes og i er så søde til at komme med forslag :blush jeg sætter VIRKELIG pris på jeres forslag :kiss )

Den er ca samme størrelse som den lille fjællræv - de hang ved siden af hinanden :) jeg sys hvertfald vi kan have pænt meget i den (den rummer hvertfald fint 4 bleer, skiftetøj, vådservietter, 2 stofbleer, vandflaske og en smule mad):) men måske for lille til jeres behov :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER