Guest

Hvad skal hun ønske sig til fødselsdag og Jul?

34 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen så lost!!! Signe bliver 1 år 28 oktober og jeg aner simpelthen ikke hvad der skal stå på den ønskeseddel.

Hun har jo putkasse, stabel tårn, knop puslespil, 75 bøger, lege køkken, lege mad, duplo i mængder de fleste drømmer om, little People fra fisher Price, scooter, gåvogn, dukke vogn.... Osv... Arvet efter Mie...

Men jeg synes jo hun skal have noget der kun har været hendes. Ingen gider arve alt.

Pt. Står der:

Bøger:

- en elefant kom marcherende en følebog

- Pixi året rundt (12 bøger ca 100kr)

-Kasseapparat - den med 3 tykke mønter og knapper til de helt små.

-Tøj str 86 og 92 (hun passer 86 lige om lidt men har kun arve tøj i str 92)

-Nopper (de hedder bristle blocks nu)

Familiens budget er 150-200kr så det må jo heller ikke være voldsomt dyrt.

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bondegård og schleich dyr

Vogn til scooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bondegård og schleich dyr

Vogn til scooter

Vi har lidt Sleich dyr, hun kunne nok godt ønske sig nogle flere. Er hun ikke måske lige lille nok til en bondegård nu? Ellers kan den komme på ønskesedlen til jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Im har indtil for nylig elsket at lege med oballs :) kunne det være noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Im har indtil for nylig elsket at lege med oballs :) kunne det være noget?

Det kunne det da :) :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne det da :) :tak

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har mega meget samme dilemma! Jeg tror primært Nohr kommer til at ønske sig ting til sit nye værelse :)

Hvad med en juniordyne og betræk? Nye sutsko?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en dukke?

hun har allerede 3 :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wheely bug måske...

De der pixi bøger hvor fås de ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har mega meget samme dilemma! Jeg tror primært Nohr kommer til at ønske sig ting til sit nye værelse :)

Hvad med en juniordyne og betræk? Nye sutsko?

Pt bruger hun slet ikke dyne :rolleyes den ryger af det sekund man kommer den over hende, selv i søvne ryger den af :rolleyes så der er ikke rigtig nogen grund til juniordyne :chin og hun har nattøj med fødder helt op i str 92 - sutsko har jeg nogen Mie voksede ud af nærmest før hun fik dem brugt - vildt lækre i sort læder, og så har jeg et par standard Melton som jeg købte 2 par for 100kr og så købte jeg jo bare næste str også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem her bortset fra Leonora bliver 2 år 10. december.

Jeg prøver at tænke på ting som jeg enten ønskede mig til Filippa og som hun aldrig fik eller selvfølgelig noget nyt. Tænker Leonora kommer til at ønske sig trælegetøj til køkkenet fra fx Hape, Le Van Toys eller lign.

Men det er smadder svært altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem her bortset fra Leonora bliver 2 år 10. december.

Jeg prøver at tænke på ting som jeg enten ønskede mig til Filippa og som hun aldrig fik eller selvfølgelig noget nyt. Tænker Leonora kommer til at ønske sig trælegetøj til køkkenet fra fx Hape, Le Van Toys eller lign.

Men det er smadder svært altså!

Jeg synes det er svært fordi jeg egentlig synes vi har NOK af alting.

Hvis der skal suppleres skal det være noget nyt, men godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er svært fordi jeg egentlig synes vi har NOK af alting.

Hvis der skal suppleres skal det være noget nyt, men godt!

Vi står i akkurat samme problem, bare at Liff bliver 2år.

Se evt. Min tråd i Fødselsdagsforummet. Der er lidt inspiration måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med hendes egen tallerken? Og kop?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med hendes egen tallerken? Og kop?

Det fik hun i dåbsgave

Ej undskyld - jeg er simpelthen den mest besværlige :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik hun i dåbsgave

Ej undskyld - jeg er simpelthen den mest besværlige :blush

Overhovedet ikke :kiss har du ikke set min tråd til Im :kram jeg tænkte bare at Im bruger snildt 3-4 tallerkener om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke :kiss har du ikke set min tråd til Im :kram jeg tænkte bare at Im bruger snildt 3-4 tallerkener om dagen :)

Ha ha nej - har ikke været aktiv meeeeeget længe ;) Signe bruger pt bare bordet eller pladen på stolen så ryger hele portionen nemlig ikke på gulvet med det samme :lol ellers har vi 6 IKEA sæt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie ønsker sig en rygsæk til vuggestuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie ønsker sig en rygsæk til vuggestuen :)

God ide! Den kommer på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ifht budgettet er vi glade for J's fra smallstuff. Den er pæn, simpel og godt rummelig. Koster 200kr og fås i en masse farvekombi: https://www.stylepit.dk/smallstuff-sort-back-pack-274922-4?gclid=CKr8rpW4i88CFcv3cgodhEgMHA

Tak for bud den er godt nok fin :super men er den ikke meget lille? Signe går i dagpleje og de bruger ikke rygsæk på tur da dagpleje altid har en barnevogn med. Så det skal være til fragt af hendes ting frem og tilbage. derfor skal der være plads til termotøj, regntøj, skiftetøj, huer, sko/støvler og vanter deri :chin:

(Ej jeg er viiiiirkelig besværlig - total nejhat :rolleyes og i er så søde til at komme med forslag :blush jeg sætter VIRKELIG pris på jeres forslag :kiss )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifht budgettet er vi glade for J's fra smallstuff. Den er pæn, simpel og godt rummelig. Koster 200kr og fås i en masse farvekombi: https://www.stylepit.dk/smallstuff-sort-back-pack-274922-4?gclid=CKr8rpW4i88CFcv3cgodhEgMHA

Vi har den bedste Fjällräven til Anna, men den fås ikke mere <_<

For mig er det afgørende, at den kan spændes foran brystet og ikke kan blive for tung.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for bud den er godt nok fin :super men er den ikke meget lille? Signe går i dagpleje og de bruger ikke rygsæk på tur da dagpleje altid har en barnevogn med. Så det skal være til fragt af hendes ting frem og tilbage. derfor skal der være plads til termotøj, regntøj, skiftetøj, huer, sko/støvler og vanter deri :chin:

(Ej jeg er viiiiirkelig besværlig - total nejhat :rolleyes og i er så søde til at komme med forslag :blush jeg sætter VIRKELIG pris på jeres forslag :kiss )

Ekstratøjet har vi altid transporteret i et stofnet ved siden af. Rygsækken kommer de jo til at skulle bruge selv og den skal ikke være for tung :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en wobble boble fra oball som Markus var meget glad for men den virker pt ikke da han fik den smidt lidt hårdt :(

Hvad med begyndersko ?

Nye sutter

Go baby go strømper / strømpebukser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER