Girl Next Door

EBay - et kærlighedsforhold

307 indlæg i dette emne

Jeg gad godt at bruge eBay mere - for som LilleMi skal vi også giftes næste år og jeg er fan af at spare penge :)

Spring ud i det :p køb noget hvor du ikke vil blive ked af kvaliteten, eller skuffet over hvis det ikke dukker op ;)

Vi har handlet på eBay i nok 7-8 år, og vi har aldrig oplevet at det ikke dukkede op, men dog oplevet at det godt kan tage 2 måneder. Og så bliver man egentlig bare glædeligt overrasket fordi man ikke kan huske hvad det er man har bestilt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spring ud i det :p køb noget hvor du ikke vil blive ked af kvaliteten, eller skuffet over hvis det ikke dukker op ;)

Vi har handlet på eBay i nok 7-8 år, og vi har aldrig oplevet at det ikke dukkede op, men dog oplevet at det godt kan tage 2 måneder. Og så bliver man egentlig bare glædeligt overrasket fordi man ikke kan huske hvad det er man har bestilt :D

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt at bruge eBay mere - for som LilleMi skal vi også giftes næste år og jeg er fan af at spare penge :)

 

Bare vær opmærksom på, at når du først springer ud i sider som Ebay, så falder man ofte over mere, der er inspirerende og man ender med slet ikke at have sparet penge ;) Men hvis man er stålfast på kun at købe noget bestemt på forhånd, så er det super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en ret god idé om hvad jeg skal bruge til brylluppet, det kunne dog gå galt hvis det var til børnene :D jeg er dog på Etsy, for jeg overvejer at købe vores vielsesringe derigennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare vær opmærksom på, at når du først springer ud i sider som Ebay, så falder man ofte over mere, der er inspirerende og man ender med slet ikke at have sparet penge ;) Men hvis man er stålfast på kun at købe noget bestemt på forhånd, så er det super godt :)

Ha ha jeg skal nok passe på ;)

I øvrigt noterer jeg alt, hvad jeg køber til brylluppet, så jeg til sidst kan regne ud, hvad det har kostet i alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis det er man ikke vil betale told, kan man bestille indenfor EU. Uk er jo billigt nu og der kan man få mange ting. Min mand køber reservedele til bilen fra Tyskland for en tiendedel af den danske pris. Malerlæred har han også købt dog i uk. Vi får ofte kæmpe pakker ind af døren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fatter jeg det, M viste mig det lige. Jøsses det kunne blive et farligt bekendtskab :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fatter jeg det, M viste mig det lige. Jøsses det kunne blive et farligt bekendtskab :lol

Jeg forstår slet ikke at bruge det. Og det er måske også heldigt nok for min mand :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår slet ikke at bruge det. Og det er måske også heldigt nok for min mand :p

Muligvis :P M har så selv vist mig det, så han må kende til risikoen :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man evt få et quick kursus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man evt få et quick kursus ;)

Så sej er jeg ikke endnu, at jeg kan. Måske nogle af de garvede piger kan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser om jeg kan lave en step by step guide når vi har været ude at spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser om jeg kan lave en step by step guide når vi har været ude at spise :)

:yay

Ellers vil jeg gerne lige have et andet lille kursus ift. Nogle nye vielsesringe jeg har set

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger eBay og Etsy enormt meget både til ting til os selv og materialer til indbydelser, menukort og andet halløj jeg laver for andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville elske en step by step manual :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eBay step by step:

Fra computer går man bare ind på eBay. Man skal have en konto - det er gratis, og en paypal konto - denne er også gratis. Paypal gør handlen mere sikker, da du nemmere kan få dine penge retur hvis du ikke modtager en vare.

Har du telefon, henter du eBay app'en i AppStore

QLrpuU0.jpg

Når du har hentet den, ligger app'en på din telefon

o6abI8A.jpg

Åben app'en (man skal vist nok logge ind første gang) På forsiden kan man se de ting man følger (watching) og de seneste ting man har kigget på.

DZuGZub.jpg

Søg på det du gerne vil købe. Jeg har søgt på ÆL tests her på billedet ^_^

sEHqMVp.jpg

Under filter kan man sortere i sin søgning så man fx ser de billigste (inkl. porto) først, undlade annoncer man skal byde på og mange andre ting :)

[imghttp://i.imgur.com/4vDkJfl.jpg][/img]

MvyuRUl.jpg

Fortsættes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Fortsat

Når du har fundet noget interessant, går du ind på annoncen. Nogen gange skal man vælge antal

QR9s7Ci.jpg

Når du har valgt, trykker man pay now. Er det første gang, skal den lige kædes sammen med paypal. Jeg mener den guider dig hele vejen. Når du trykker betalt, kommer en kvittering frem med adresse og forventet levering.

AOwq5L5.jpg

Det var vist sådan lidt kort fortalt. Spørg hvis der mangler noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal det lige tilføjes, at der er forskel på at lægge noget i sin kurv (add to cart) og så at trykke Buy it Now. Ved sidstnævnte forpligter man sig faktisk til at købe med det samme og ryger direkte til betaling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal det lige tilføjes, at der er forskel på at lægge noget i sin kurv (add to cart) og så at trykke Buy it Now. Ved sidstnævnte forpligter man sig faktisk til at købe med det samme og ryger direkte til betaling.

Korrekt :) Jeg har bare altid købt med det samme, så det tænkte jeg ikke lige på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt jeg aldrig har kastet mig ud i de der fancy sider til hverken bryllup eller barnedåb! Så var jeg sikkert gået amok ;)

Det ser ud til man kan købe fine ting og sager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER