Guest Smilla

Must have APPs til HTC?

9 indlæg i dette emne

Hvilke har du som man bare ikke kan leve uden?

Jeg trænger til at blive opdateret! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desværre ikke hjælpe da jeg har en iPhone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er den mest populære "Countdown for Christmas" :jul8:

Ellers kan jeg ikke leve uden TV2's, TV2 Sporten og Facebook selvfølgelig. Ellers er jeg også glad for Vild med dans app og DMI's. Og Nummeruglen.

Det var vist dem jeg sådan lige kunne nævne uden at have åbnet for telefonen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo så været nødt til at købe full version af RoboDefense. Nørd jeg er :D Og ellers synes jeg Angry Birds er meget sjovt. Så har jeg en bar-code scanner- det er meget smart til at tilføje andre apps med. Så kan man bare holde den hen over computerskærmen, og vupti bliver den nye app indlæst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har en HTC og jeg ved ikke så meget om de forskellige APS. Men forleden fik jeg et glas rødvin og det var det bedste rødvin jeg har fået nogensinde, så han tog et foto, den identificerede billedet (altså aps'en) og vupti, så kom vi ind på hjemmesiden for den vin :) Det samme kan han med stregkoder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe da jeg har en iPhone.

Haha ;)

Lige nu er den mest populære "Countdown for Christmas" :jul8:

Ellers kan jeg ikke leve uden TV2's, TV2 Sporten og Facebook selvfølgelig. Ellers er jeg også glad for Vild med dans app og DMI's. Og Nummeruglen.

Det var vist dem jeg sådan lige kunne nævne uden at have åbnet for telefonen...

Ja Nummeruglen har jeg og er villdt glad for den! :) Og TV2 nyhederne...gotta be updated! ;) Tak for tips :)

Jeg har jo så været nødt til at købe full version af RoboDefense. Nørd jeg er :D Og ellers synes jeg Angry Birds er meget sjovt. Så har jeg en bar-code scanner- det er meget smart til at tilføje andre apps med. Så kan man bare holde den hen over computerskærmen, og vupti bliver den nye app indlæst :)

Er det et spil det der RoboDefense? Lyder lidt sådan :D Jaaaa jeg er med på Angry birds! Blir jo helt afhængig!!

AII SMART med den der barcode scanner....den må jeg da ha!! Jeg skal da ha!! ;)

Flere tips modtages gerne! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RoboDefense er et spil ja, og man bliver afhængig!! Jeg mangler kun 4 medaljer for at have DEM ALLE (der er pææænt mange)

Der er en gratis version RoboDefense Free, men der er kun en bane. Sjovt nok i starten, men når man bliver grebet, kommer man vist til at købe spillet (koster 15 kr) Men synes nu alligevel det har været pengene værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RoboDefense er et spil ja, og man bliver afhængig!! Jeg mangler kun 4 medaljer for at have DEM ALLE (der er pææænt mange)

Der er en gratis version RoboDefense Free, men der er kun en bane. Sjovt nok i starten, men når man bliver grebet, kommer man vist til at købe spillet (koster 15 kr) Men synes nu alligevel det har været pengene værd :)

nu når man skal betale, så er det altid dankort-betaling - er det ikk' rigtigt?

kan man være sikker på at sikkerheden er iorden? jeg ville ønske man kunne betale over mobilregningen istdet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu når man skal betale, så er det altid dankort-betaling - er det ikk' rigtigt?

kan man være sikker på at sikkerheden er iorden? jeg ville ønske man kunne betale over mobilregningen istdet :rolleyes

Jo, jeg betalte med visa. Men jegkan heller ikke betale over regningen, da jeg har firmatelefon. Og de betaler altså ikke for RoboDefense ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER