AS2014

Anbefaling af murer i Kbh/på sjælland

16 indlæg i dette emne

Som overskriften siger - nogen der kan anbefale en murer? Vi overvejer at få sat fliser op på en væg i køkkenet, hvis det kan lade sig gøre og vi har råd til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja! Jeg finder lige ud af, hvad hans firma hedder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Jeg finder lige ud af, hvad hans firma hedder :)

Super, tak!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min murer-mand anbefaler Daugaard-Simonsen (måske ikke sådan stavet, men altså). Det er hans gamle makker der er gået selvstændig og han er skide dygtig!

Hvad er det for en gulvmand i har brugt? :unsure vi har lige bestilt gulvmand og bliver helt nervøs :P vi har nemlig også kun netanmeldelser at arbejde ud fra :rolleyes

Edit: her er link til mureren http://www.murermesterds.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Vinduesmand anbefalede KE byg da vi skulle have lavet sætningsskader samtidig med udskiftning af vindue. Vi er meget tilfredse med det arbejde han har lavet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min murer-mand anbefaler Daugaard-Simonsen (måske ikke sådan stavet, men altså). Det er hans gamle makker der er gået selvstændig og han er skide dygtig!

Hvad er det for en gulvmand i har brugt? :unsure vi har lige bestilt gulvmand og bliver helt nervøs :P vi har nemlig også kun netanmeldelser at arbejde ud fra :rolleyes

Edit: her er link til mureren http://www.murermesterds.dk/

Super, tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Vinduesmand anbefalede KE byg da vi skulle have lavet sætningsskader samtidig med udskiftning af vindue. Vi er meget tilfredse med det arbejde han har lavet.

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lige haft hrj service fra karresbækmine til at lave en del forskellige ting og er mega tilfreds! Både med pris og arbejde udført samt mødestabiliet etc :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige haft hrj service fra karresbækmine til at lave en del forskellige ting og er mega tilfreds! Både med pris og arbejde udført samt mødestabiliet etc :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fundet nogen endnu? Ellers kan jeg spørge mine forældre om nummeret på ham de plejer at bruge, hvis du er interesseret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fundet nogen endnu? Ellers kan jeg spørge mine forældre om nummeret på ham de plejer at bruge, hvis du er interesseret?

Nej, har ikke lige fået taget mig sammen til at kontakte nogen endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi bor i Gentofte :) rigtig mange håndværker kører jo rundt.

Har kun godt at sige om hrj, det er blevet så pænt det hele, håndværkerne var nogle søde, danske gutter som bare knoklede og man ikke rigtig følte sig forstyrret i sit hjem :)

Håber i finder nogle gode denne gang!0

Nå okay. :) Men ja, du har helt ret, de fleste kører selvfølgelig ud og det andet firma vi brugte havde mange opgaver i Kbh.

Hvordan fandt i dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okay. :) Men ja, du har helt ret, de fleste kører selvfølgelig ud og det andet firma vi brugte havde mange opgaver i Kbh.

Hvordan fandt i dem?

En af mine bekendte har tidligere haft et entreprenør firma så jeg ville have hans anbefaling. Han gav mig to han mente var de bedste og så fik vi et væsentlig bedre tilbud fra hrj og valgte dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine bekendte har tidligere haft et entreprenør firma så jeg ville have hans anbefaling. Han gav mig to han mente var de bedste og så fik vi et væsentlig bedre tilbud fra hrj og valgte dem :)

Smart - skønt når man kan få nogle anbefalinger!! Vi har ingen kontakter/erfaringer og de eneste vi kender, der har brugt entreprenør er mine forældre, hvor det hele endte i en retssag da alt faldt fra hinanden 2 år efter det var bygget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER