Posted July 8, 2016 Oversigt over graviditeten... :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2016 ALDER: 36 STATUS: kæreste TERMIN: 18. Marts 2017 FØDESTED: Næstved SCANNINGER: JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: store søster på 8 år TAGET PÅ I KILO: ingen endnu GENER: trææææt...meget ømme bryster/brystvorter og ondt i fødderne. SÅDAN VIL JEG FØDE: HVEM SKAL MED FØDSELEN: kæresten ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2016 ALDER: 30 STATUS: kæreste TERMIN: 20. Marts FØDESTED: Aarhus universitetshospital SCANNINGER: TS: 5+6 og 7+5 med et fint lille hjerteblink. Nakkefoldsscanning 12+2 JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: TAGET PÅ I KILO: GENER: træt, stikken i underlivet og en anelse kvalme SÅDAN VIL JEG FØDE: HVEM SKAL MED FØDSELEN: kæresten ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2016 ALDER: 34 STATUS: skal giftes d 30/7 TERMIN: 16. Marts 2017 FØDESTED: Viborg sygehus SCANNINGER: JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: sascha fra 06 og Natalie fra 08 TAGET PÅ I KILO: ingen endnu GENER: Træt, ømme bryster, konstant fedtet hår og en lille smule kvalm SÅDAN VIL JEG FØDE: HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kommende mand og min mor ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2016 ALDER: 29 STATUS: Gift siden 2010TERMIN: 15. Marts 2017FØDESTED: SkejbySCANNINGER: Hjerteblink set 6+1, 7+6 og 9+4. Nakkefold 12+5. MD 19+6.JM KONSULTATIONER: 17+5.VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:MULIGE NAVNE:STØRRE SØSKENDE: Dreng fra 2013TAGET PÅ I KILO: GENER: Konstant sulten og små spændinger over skambenet. Fra 6+0 kvalme og hovedpine.SÅDAN VIL JEG FØDE:HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: FarenANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2016 ALDER: 29 STATUS: Gift siden 2013 TERMIN: 22. marts 2017 FØDESTED: Herning SCANNINGER: Set hjerteblink 7+1 JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Venter tvillinger MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: Pige fra 2014 TAGET PÅ I KILO: GENER: Slem kvalme, ømme bryster, jag/stik i underlivet og enormt træt SÅDAN VIL JEG FØDE: HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand/faderen ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2016 ALDER: 28STATUS: Gift siden 2013TERMIN: 26. marts 2017FØDESTED: HerlevSCANNINGER: JM KONSULTATIONER:VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:MULIGE NAVNE:STØRRE SØSKENDE: Det er begges første barnTAGET PÅ I KILO:GENER: "menssmerter" og ømme bryster/brystvorterSÅDAN VIL JEG FØDE: Vaginalt og umiddelbart gerne uden smertestillende, men har ikke rigtig tænkt over det endnu (lige tidligt nok ;))HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mandANDET: Share this post Link to post Share on other sites