Undercover1111

Ægløsning og udflåd

6 indlæg i dette emne

Hvordan er det nu med ægløsning og udflåd?

Er det helt klart når man har ægløsning eller er det Hvidt?

I tirsdags havde jeg helt klart og meget strækbart(sorry for the details :LOL ) udflåd, i går begyndte det så at blive en smule hvidt men kunne stadig strækkes meget, og i dag er det helt hvidt...

Er det så i tirsdags eller i går eller i dag jeg har ægløsning? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke til at sige. Det varierer fra kvinde til kvinde præcis hvordan det skifter ifm æl. Nogen ser det meget tydeligt og andre opdager det kun hvis de virkelig holder øje. Det er dog nok ganske sikkert, at når det er skiftet til hvidt, så HAR æl været der.

Jeg har Æl-udflåd fra 2-3 dage før og ca en dag efter æl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kigger lige med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æggehvide agtigt. Det skal kunne strækkes uden at gå i stykker. Det er vist også noget med at putter man det i vand må det ikke opløses, hvis det opløses er det ikke ægløsning. Jeg har ikke prøvet om det virker noget af det da jeg kan mærke meget tydeligt når jeg har ægløsning. Kan næsten mærke æggets rejse fra æggelederne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget nyt at tilføje men jeg synes VIRKELIG ÆL tests er ens ven i det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve at bruge en æl test i den dage hvor din udflåd er sådan, så ved du bedst, hvordan din udflåd reagere på æl...

Jeg tjekkede udflåd og testede æl et år før vi begyndte på at lave baby,efter nogen måneder kendte jeg min cyklus og udflåd så godt, at begge børn blev lavet i første forsøg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER