Barbamama

Ønsker til 30 års fødselsdag

32 indlæg i dette emne

For filan, jeg bliver jo 30 om under 2 uger! :o Det havde jeg faktisk nærmest helt glemt. :blush Og det er jo meningen, at man skal ønske sig noget. Det gør jeg bare ikke rigtig :chin:

Jo, Georg Jensen sager, der er for dyre til at jeg kan få mig til at ønske mig dem, tøj som jeg helst selv vil købe, og legetøj som jeg synes er lidt pinligt at ønske mig :lol

Det er nok mest mine svigerforældre og min mand, jeg mangler ønsker "til" så budgetmæssigt tror jeg, vi snakker ca. 500 eller ca. 1000 - baseret på hvad jeg plejer at få ;)

Jeg ville især fra min mand ønske, at jeg ønskede mig noget "varigt", men måske (?) noget andet end smykker. Og ikke noget alt for customized fordi så kører han sur i det tror jeg.

Jeg har selv lige købt Kay Bojesens Love Birds til os, så det kunne måske være noget i den dur, men altså ikke lige præcis dem.

Har I gode bud? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wellness spa ophold fra din mand måske :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg skulle ellers lige til at skrive love birds ud fra din anden tråd  :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest må man altså ønske sig lige hvad man vil. Det hedder jo en ønskeliste ikke en indkøbsliste! ;)

Jeg/vi har tit ønsket os "hjælp til" en større ting. Manden fik f.eks sidste år et smartwatch til 3000 kr af hele familien og alle vennerne. Folk gav så efter lyst og evne.

Ellers er jeg personligt vild med Kay bojesen - især aben. Og ellers lad mig lige lægge hovedet i blød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige på min ønskeseddel for at se, om jeg kunne give dig lidt inspiration, men så opdager jeg at den primært består af 2 kategorier: hus og have, såsom ærmestrygebræt, damprenser til gulvet, havebænk, bålfad m.m Det er nok ikke lige så aktuelt ;)

Derudover ønsker jeg mig et nyt ur og diskrete guldøreringe.

Er du til planter? For så synes jeg Vertiplants er super fine, og ser findes en del suler fine vaser og/eller urtepotteskjulere. Jeg fik selv en unik keramikvase i morsdagsgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med nogle af de Willowtree figurer? Det ønsker jeg mig hvertfald :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for gode bud, men jeg er desværre stadig lidt på bar bund :chin:

Jeg er ikke så god til sådan noget spa/wellness, men har dog skrevet "gavekort til ansigtsbehandling" på listen.

Jeg kan godt lide planter, men jeg bryder mig ikke ret meget om at hænge ting på væggen.

Willow tre princippet har jeg det svært med fordi det bliver et statisk familiebillede. Altså hvis jeg havde en mor, far, dreng og baby figur nu, så ville sammensætningen nage mig, når E blev større og/eller når/hvis vi fik en baby mere...

Jeg er ikke nem, jeg ved det godt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til at spørge til det legetøj, du synes er for pinligt at ønske :lol selvom jeg frygter for svaret :Blush

(Ej bare lad være med at svare, jeg måtte bare kommentere på det :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten: jeg kan aldrig finde ud af at ønske mig noget <_< men ønsker mig da nogle krus, en isterningebakke i rustfritstål og en rugbrødsform. Wohoo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HAHAHAHA det er slet ikke så saftigt som det måske lød, det er sådan en her:

http://www.toysrus.dk/maerker/star-wars/star-wars-vii-elektronisk-chewbacca-maske?id=905328&vid=433733#.V36kivQV6nM

:lolhit :blush

Det lyder da som fine ønsker, det er bare ikke noget, jeg mangler :chin:

Hehe :D peeew! :lol

Altså jeg går i hemmelighed og ønsker mig sådan nogle jule LEGO sæt, som mig og drengene kan samle i julen som fast tradition :loveshower Det er også lidt pinligt, men altså...

Edit: https://www.klodskassen.dk/shop/lego-julehuse-286c1.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder også hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :D peeew! :lol

Altså jeg går i hemmelighed og ønsker mig sådan nogle jule LEGO sæt, som mig og drengene kan samle i julen som fast tradition :loveshower Det er også lidt pinligt, men altså...

Edit: https://www.klodskassen.dk/shop/lego-julehuse-286c1.html

Du skal da også have 2015-kassen ;) Min storesøster (der lige er fyldt 40) har det hele, og jeg er selv fristet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og BBM: med er hint til min tråd andetsteds, der blev langt mere aktiv end forventet - du skal da ønske dig en ismaskine :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da også have 2015-kassen ;) Min storesøster (der lige er fyldt 40) har det hele, og jeg er selv fristet :D

Bestemt! Men hvorfra?

Det bliver en dyr shoppedag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt! Men hvorfra?

Det bliver en dyr shoppedag :lol

:chin: Jeg tror, jyden har været i Legoland efter den :chin: Men mon ikke net-butikkerne følger trop senere :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og BBM: med er hint til min tråd andetsteds, der blev langt mere aktiv end forventet - du skal da ønske dig en ismaskine :D

Åh jeg er misundelig på jer der har en, men jeg gør en dyd ud af at holde antallet af køkkenmaskiner nede :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos køkkenmaskiner - har du en bagemaskine? Eller hvad pokker hedder de nu? :chin: Jeg tænker at sådan en er da brugbar til at smække en dej sammen om aftenen og så når børnene kommer om morgenen kan de få et friskbagt stykke franskbrød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men en ismaskine er jo ikke en køkkenmaskine, det er en nødvendighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos køkkenmaskiner - har du en bagemaskine? Eller hvad pokker hedder de nu? :chin: Jeg tænker at sådan en er da brugbar til at smække en dej sammen om aftenen og så når børnene kommer om morgenen kan de få et friskbagt stykke franskbrød :)

Jeg giftede mig med en bagemaskine tilbage i 2011 :lol

Ej køkkenmaskiner er slet ikke mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men en ismaskine er jo ikke en køkkenmaskine, det er en nødvendighed.

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være en ny lækker læderpung eller håndtaske.

Eller måske et billede/plakat. Der er virkelig mange fine i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være en ny lækker læderpung eller håndtaske.

Eller måske et billede/plakat. Der er virkelig mange fine i øjeblikket.

Hmmm måske? Har du et godt bud på noget man kunne blive forelsket i? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm måske? Har du et godt bud på noget man kunne blive forelsket i? :chin:

Åh det kommer vel meget an på, hvad du er til.

Jeg er ret glad for Belsac, som er et dansk mærke. Jeg har en (ret stor) pung, som jeg købte for 9 år siden. Den er stadig så god som ny (selvfølgelig med lidt patina).

Jeg har også lige købt en fin clutch derfra, som også har en tynd rem.

De laver alle slags. Jeg synes bare altid man kan bruge en god taske og hvis det er i god kvalitet, så holder de bare i mange år.

Og plakater, så er Google hvis bare din ven - alt efter du er til det mere personlige eller noget som 'alle' har. Fx Kortkartellet med Aalborg, Visse Vasse, Livink.dk, Trine Holbæks design, artbylove.no - og mange mange flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en riiiiigtig lækker hårkur.

En læderjakke (jeg fik en i julegave af hele M og svigerfamilien, og jeg er glad for den hver dag)

Bøger?

Ny dyne/hovedpude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER