ChaosCat

kokosmælk på dåse

7 indlæg i dette emne

vi ville have haft kokosmælk i wok retten igår men jeg droppede det igen da jeg sys det så mærkeligt ude da jeg åbende dåsen...

er der en der kan forklare hvordan det ser ud når man åbner dåsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser hvidt og KAN se lidt klumpet ud, hvis manikke ryster den. Men du kan tydeligt LUGTE om det er godt nok eller ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm det her var ikke bare lidt tykt men faktisk helt stift... og når man vendte det lidt så så det sådan lidt blå/gråt ud ... det lugtede faktisk ikke vanvigttig meget af noget..

mån nå det har nok stået for længe selvom det ikke var gået over dato ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kokosmælk skal altid rystes grundigt eller omrøres inden brug. Når du har fået det til en ensartet konsistens, så kan du altid vurdere om det er godt eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tit det virker gråligt og er fast i toppen. og så vand i bunden. Det afhænger sig lidt af hvor god en kvalitet man har købt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt at det er stift i toppen. Hvis holdbarhedsdatoen ikke var overskredet, så tror jeg bestemt ikke der var noget galt med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte også en anden slags end den jeg normalt bruger for ikke så længe siden. Der var konsistensen næsten helt feta agtig :-( jeg brugte den ikke og smed den ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER