Morpige

Kan man købe på TS

23 indlæg i dette emne

Uden at være betalende medlem?

Jeg var engang medlem og så tog de penge. Jeg gider ikke rigtigt at fortsætte på siden. Men der er bare lige en ting jeg gerne vil købe til min mor, så derfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du betaler ikke for at være medlem, medmindre du er VIP :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du betaler ikke for at være medlem, medmindre du er VIP :balloons

super tusind tak :) (Den side har altid virket rodet på mig, så jeg opgav engang at finde ud af den)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og ellers siger du til :) Så skal jeg gerne købe for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ellers siger du til :) Så skal jeg gerne købe for dig :)

Hvor ER du SØD ML!!!! SÅ sødt af dig!!! Se hvad man kan få til med BK!!! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså man betaler vel altid lidt :) Du betaler for at sætte penge ind derpå, og gebyret for at sælge noget, og sidst men ikke mindst så betaler du også et beskeden beløb for at hæve.. :) Meen alt dette gør nu ikke stedet mindre godt for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ML, hvor var det sødt af dig. Tak fordi du ALTID er parat til at hjælpe.

Men fakta er at jeg har fundet en løsning. Ser I, brugernavnet på den TS sælger, var et domænenavn og derfor har hun en rigtig butik hvor jeg kan købe fadet i. Og nu vil jeg gerne høre jeres mening om faddet? Det er til min mor. Hun ønsker sig lidt sådan et lysfad. Men ikke de helt store og hun har set en masse, der ikke var de rigtige.

Men så fandt jeg det her fad. Jeg synes det er vildt flot. Hvad synes I? Skal jeg tage chancen?

Grunden til at det bekymrede mig med pengene på TS, var ikke et mindre gebyr. Men jeg har været medlem før- og som sagt er jeg bare ikke god til den side. Den er på ingen måde logisk for mig. Men jeg har meldt mig ud en del gange og alligevel melder de mig ikke ud. Jeg havde 80 kr. til at stå på en konto. Nu trækker de 10 kr. af og til, i gebyr fordi jeg har penge på kontoen og jeg fatter nada. Jeg kan ikke gå ind på min profil. De svarer ikke på spørgsmål og jeg aner ikke om der er flere penge tilbage, eller om de fortsætter med at trække penge her og der. Som jeg sagde det er slet ikke logisk for mig. Jeg holder mig til DBA, guloggratis og qxl(er dog også ved at gå fra den) Men det er tit der er noget på TS som jeg gerne vil have fat i... Men billigere ikke at være medlem :)

Her er faddet? Fadet? (er det med et d eller to?)

FAD

Ej se lige den her, var det noget for en pige på 10 år der er lidt fremmelig?

gave til niece?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram- det var da så lidt.

Jeg kan ikke se det første link, men smykkeskrinet er bare rigtig sødt :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram- det var da så lidt.

Jeg kan ikke se det første link, men smykkeskrinet er bare rigtig sødt :loveshower :loveshower

tak - hmm det var mærkeligt. Jeg kommer direkte ind når jeg klikker på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøver lige at lægge billederne ind i stedet :)

IMG_0241-p.jpg

28023-i-o_1_392-p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er meget sødt fadet.. Ikke til mit hjem, men synes helt klart det er pænt,,

går i øvrigt også selv uden om TS.. har købt der en gang da det var det eneste sted jeg kunne finde brudesko, men ellers holder jeg mig væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er meget sødt fadet.. Ikke til mit hjem, men synes helt klart det er pænt,,

går i øvrigt også selv uden om TS.. har købt der en gang da det var det eneste sted jeg kunne finde brudesko, men ellers holder jeg mig væk

Tak :)jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke er begejstret for siden, også selvom jeg har købt noget en gang og det var en god handel, altså med en sød sælger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super tusind tak :) (Den side har altid virket rodet på mig, så jeg opgav engang at finde ud af den)

Man betaler 10 kr i gebyr, hvis man har penge stående på sin konto i længere tid, fordi man ikke må bruge den som en bankkonto :rolleyes

Synes det er nogle fine ting du har fundet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man betaler 10 kr i gebyr, hvis man har penge stående på sin konto i længere tid, fordi man ikke må bruge den som en bankkonto :rolleyes

Synes det er nogle fine ting du har fundet :)

Tak :)

Så det holder altså op når der ikke er flere penge, antager jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Så det holder altså op når der ikke er flere penge, antager jeg!

jeg ved det faktisk ikke - oplevede en gang, at de træk 10 kr på min konto - så blev jeg tøsefornærmet og hævede de resterende penge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fint fad og smykkeskrin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lækker hjemmeside der er jo vildt mange lækre ting og det fad du har fundet er rigtig lækkert :)

Jeg er ved at være lidt træt af ts.. Synes det er blevet dyrt at betale for at sætte penge ind og hæve når man skal have dem over på sin konto og gebyr for at sælge.. De må godt nok tjene mange penge på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lækker hjemmeside der er jo vildt mange lækre ting og det fad du har fundet er rigtig lækkert :)

Jeg er ved at være lidt træt af ts.. Synes det er blevet dyrt at betale for at sætte penge ind og hæve når man skal have dem over på sin konto og gebyr for at sælge.. De må godt nok tjene mange penge på det!

ja det tror jeg også de gør. Og man kan jo få det hele gratis på DBA :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rigtig flot fad!! Det indbyder til mange fine dekorationer eller kager eller hvad man vil have på det :)

Smykkeskrinet er genialt fordi det er med en hest, hvor det normalt er en balletdanser!! Jeg ville blive lykkelig over af få sådan en fin unik gave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rigtig flot fad!! Det indbyder til mange fine dekorationer eller kager eller hvad man vil have på det :)

Smykkeskrinet er genialt fordi det er med en hest, hvor det normalt er en balletdanser!! Jeg ville blive lykkelig over af få sådan en fin unik gave :loveshower

Tak Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, det med TS, du må se om du kan få adgang til din profil igen, og så hive de resterende penge ud over på din privatkonto, de skal dælmer da ikke ha dine penge gratis! :s

Jeg elsker TS, har kun positive erfaringer med stedet, bortset fra en enkelt sur køber! ;) Hehe! Men det er lidt svært med det smiley system, for jeg kan sagtens synes en bluse er som ny hvor en anden mener den er god men brugt :rolleyes smag og behag! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, det med TS, du må se om du kan få adgang til din profil igen, og så hive de resterende penge ud over på din privatkonto, de skal dælmer da ikke ha dine penge gratis! :s

Jeg elsker TS, har kun positive erfaringer med stedet, bortset fra en enkelt sur køber! ;) Hehe! Men det er lidt svært med det smiley system, for jeg kan sagtens synes en bluse er som ny hvor en anden mener den er god men brugt :rolleyes smag og behag! ;)

ja det burde jeg have gjort. Men jeg vil lige se om der kommer flere regninger. Synes det er ved at være et stykke tid siden den sidste kom, med 10 kroners trækningen - og vil ikke være medlem igen, efter deres manglende hjælp når man spørger om noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER