Familien-nielsen

Hvornår fortæller i det?

7 indlæg i dette emne

Jeg har en datter på 9 år - tænker ikke hun skal vide noget før efter nf - men hvordan skal hun have det at vide??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg har ingen anelse. Venter jo min første. Men tænker, at det ikke behøver at være "a big deal"... Hvorfor ikke sætte sig ned og fortælle hende det stille og roligt. At hun skal være storesøster og at I glæder jer til at blive en større familie. Kommer selvfølgelig også an på hvordan hun er som person. Men synes ikke at det behøver at blive gjort til noget større end godt er. Og sørg for at hun ved, at hun ikke bliver sat bag i række. Ift. jeres opmærksomhed men at der selvfølgelig i starten vil være nogle ting som bliver anderledes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil helst vente til efter NF, netop af hensyn til vores søn på 5 år :) Dels kan han ikke holde på en hemmelighed, og hvis nu det skulle gå galt, tror jeg simpelthen ikke han vil kunne forstå det.

Han snakker tit om at han gerne vil have en lillesøster, så jeg tror han bliver rigtig glad og jeg glæder mig til at fortælle ham det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores familie ved det godt. Vi snakker også med vores datter om babyen i maven, men hun er kun 19 mdr så hun forstår det jo ikke endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen til svigerforældrene som de første!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ikke fortalt det endnu????? Hvordan pokker har I kunnet vente???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ikke fortalt det endnu????? Hvordan pokker har I kunnet vente???

Jeg er kun i 14 uge nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER