lpd

En lille ting til børn på 3 og 7 år?

14 indlæg i dette emne

Vi har fået tilbudt en gratis barnevogn af nogle der har to drenge på 3 og 7. Vi vil gerne give dem en lille ting, fx noget legetøj, som tak. Hvad finder man lige på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne selvfølgelig også købe noget slik, men jeg kender ikke familien og ved ikke om de er sukkerforskrækkede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået tilbudt en gratis barnevogn af nogle der har to drenge på 3 og 7. Vi vil gerne give dem en lille ting, fx noget legetøj, som tak. Hvad finder man lige på?

En sæbeboble maskine/pistol. Hoppebolde. Det hitter i hvert fald kæmpe hos min 3½ årige for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prisniveau?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng på næsten 3 ELSKER biler i alle afskygninger. Han er også glad for kridt til at tegne med udenfor. Og diverse musikting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng på næsten 3 ELSKER biler i alle afskygninger. Han er også glad for kridt til at tegne med udenfor. Og diverse musikting

Kridt til udenfor, skal man også kende forældrenes holdning til. Her i huset er det et no-go

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kridt til udenfor, skal man også kende forældrenes holdning til. Her i huset er det et no-go

Hvorfor? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kridt til udenfor, skal man også kende forældrenes holdning til. Her i huset er det et no-go

Ja hvorfor egentlig? Ment på en absolut nysgerrig måde.

Jeg elsker personligt når vi tegner udenfor og det forsvinder jo i regnen, så for mig er det ret harmløst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvorfor egentlig? Ment på en absolut nysgerrig måde.

Jeg elsker personligt når vi tegner udenfor og det forsvinder jo i regnen, så for mig er det ret harmløst :)

:ditto :) men nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså her vil jeg ikke have at ungerne tegner på terrassen for der regner det ikke tilstrækkeligt så det blir der alt for længe. Men lige udenfor hækken på stierne er der masser af plads til at tegne hvor det holder kun til næste regnbyge. Så det kommer vel også lidt an på hvordan man bor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi det sviner, og på noget mursten/fliser kan lave grimme pletter...

Sæbeboblemaskine kan man købe i Tiger - det er et hit!

Eller måske puslespil.. Eller tuscher/farver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvorfor egentlig? Ment på en absolut nysgerrig måde.

Jeg elsker personligt når vi tegner udenfor og det forsvinder jo i regnen, så for mig er det ret harmløst :)

  

:ditto :) men nysgerrig

Det er som sådan heller ikke mig der har problemet.

Min mand vil dog hverken have det på terassen, indkørslen eller fortovet. Han synes det er forlænge om at gå væk og grimt at se på.

Så er der vejen tilbage (og det er der en del af nabo-ungerne, der gør), men jeg vil ikke lade min 3,5 årige sidde og tegne på vejen.

Heldigvis er farmor og farfar ikke så strikse med deres fliser, så derude får hun lov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt med der kridt (og undskyld for lige at hijacke tråden på den måde). Vi elsker det og maler også gerne selv løs. Vi har nogle store sten ved et bed, som alle blev malet, og det var bare så fint :biglove

Og på mors dag fik jeg et stort tegnet hjerte ude på fliserne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER