Stella Nutella

Hcg stigning

7 indlæg i dette emne

Jeg kom efter en uges blødning og efter flere besøg ved min læge til scanning på Skejby.

Fik i tirsdags ( sidste uge ) målt mit hcg til de 39.600. Om fredagen lå det på 49.300.

Jeg fik stor blødning med klumper om søndagen og om mandagen sad jeg igen ved lægen.

Livmoderhalsen var lukket og umiddelbart intet at se.

Jeg fik derefter en henvisning ud til Skejby og var i dag til scanning.

Hun lavede en gu og alt så fint ud. Meget sarte slimhinder og kar der blødte bare hun podede.

Jeg fik set hjertelyd - fin lille en der lå derinde.

Hun målte baby og ud fra det, mig til at være 6+2. Ifølge min mens. "burde" jeg være 6+6.

Så måske jeg ikke er helt så langt henne som forventet eller også vokser den ikke som den skal.

De ville have mig til blodprøve i dag og igen torsdag for så at blive scannet igen mandag.

Nu ringede sygeplejersken og kunne fortælle at hcg siden fredag er steget fra 49.600 til lidt over de 81.000

Det er jo ikke fordi det er fordoblet på 72 timer og lidt til.

Men fordi at det stiger stødt så skal jeg ikke komme til blodprøvetagning men bare til scanning mandag.

Er der andre hvis hcg steg langsommere uden udviklingen gik i stå eller haltede efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

 

Møg med blødning og bekymringer - jeg tror ikke nogen af os kan sige hvilken vej det går her fra, men det må være virkelig hårdt at gå og vente på afklaring.

 

Det er i hvert fald positivt at hjerteblinket kunne ses! Og det er SÅ små størrelser der måles, så der er altså en lille usikkerhed på målingen. Og det er positivt at hcg stiger.

 

Krydser fingre for den næste scanning viser en sund og voksende lille spire :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have læst et sted, at det mest i starten at det skal stige med en fordobling hver 2.-3. dag.. Når du er så langt henne skal det vist ikke stige så meget.. Håber alt ser godt ud til næste scanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

Ja hun sagde også at det var positivt at det steg, selvom det ikke var dobbelt på de 4 døgn.

Bekymringer er der vidst nok af.... !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror alt er som det skal være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde nåede aldrig over 65.000 og hun har lige født en velskabt lille pige

post-12765-0-01258500-1464103303_thumb.p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også at mit meget hurtigt er steget med tanke på jeg måske kun er omkring de 6+2 stykker?

Tak! Jeg er spændt til hvad de siger mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER