NSEllekilde

Babydyne til luftning

6 indlæg i dette emne

Jeg er i tvivl om det ville være okay at lufte en babydyne udenfor.

Altså ikke en våd dyne, men bare for friskhedens skyld.

Jeg overvejer lidt at lufte de babydyner jeg har købt og vasket inden min datter kommer til verdenen da de jo ellers har ligget pakket sammen. Men er pludselig kommet i tvivl ift alt det som hvirvler rundt udenfor.

Har i gjort det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke huske, om vi gjorde det, men jeg ser slet ikke noget galt i det. Der kan vel næppe flyve noget ind i dynen, så det er vel bare at kigge, om der sidder en flue eller noget, når du tager den ind i igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle vel være hvis i har meget pollen-allergi i familien at det måske ikke var så smart? Ellers kan jeg virkelig heller ikke se problemet. Tror ikke vi gjorde det sidst, men der var det jo også et vinterbarn, vi kunne godt finde på det denne gang. Vi lufter også kraftigt ud i soveværelset hver eneste dag og får mest mulig luft ind. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) ingen allergier her. Jeg tager chancen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel ikke værre at lufte dynen udenfor end at åbne vinduerne... :) Eller lade baby sove udenfor for den sags skyld... :)

Men jeg kunne selv være blevet i tvivl... Baby får altså virkelig hjernecellerne i gang... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel ikke værre at lufte dynen udenfor end at åbne vinduerne... :) Eller lade baby sove udenfor for den sags skyld... :)

Men jeg kunne selv være blevet i tvivl... Baby får altså virkelig hjernecellerne i gang... :D

Du har fuldstændig ret :lol

Man vil jo bare virkelig ikke gøre noget som skader den lille fis i maven :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER