My love

Vask af bamse

11 indlæg i dette emne

Vores datter har fået en stor bamse hund af min mor. Men da de både har hund kg ryger så lugter den især røg. Jeh har haft den i vaske maskinen ved 30 grader på et kort program med vaskemiddel men det har ikke hjulpet. Der står på den at den må vaskes ved 40 grader (streg under 40).

Jeg har dog ikke turde vaske den ved det. Men vil det måske kunne hjælpe eller skal der andre midler i brug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville give den 40, men nok først efter at den har været til luftning i haven i nogle dage-en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville give den 40, men nok først efter at den har været til luftning i haven i nogle dage-en uge.

Den er blevet vasket i fredags og ellers blevet luftet siden. Ulempen er så at vores datter har forskellige allergier. Blandt andet pollen så er også begrænset hvor meget den kan være ude. Men har haft den ude hele dage dog ikke om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det muligt, at den kan stå ude om natten i stedet for om dagen? Netop om natten er der ikke så meget pollen i luften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert også prøve at vaske ved 40 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du gennemvæde den med en eddike-/vandblanding og lade det ligger et par timer før du vasker den...? Det ville jeg i hvert fald vælge at prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det muligt, at den kan stå ude om natten i stedet for om dagen? Netop om natten er der ikke så meget pollen i luften.

Måske ja. Der går desværre en han kat i området og strinter. Så jeg er lidt bange for den kunne finde på det. Men måske den kan være i fred på terrassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert også prøve at vaske ved 40 grader.

Den er røget ind ved 40 grader og et fuldt program. Og den skulle gerne være færdig om lidt. Så må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du gennemvæde den med en eddike-/vandblanding og lade det ligger et par timer før du vasker den...? Det ville jeg i hvert fald vælge at prøve :)

Før jeg læste din besked var den røget ind ved 40 grader men hjælper det ikke så vil jeg prøve at give den sådan en tur som du nævner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske ja. Der går desværre en han kat i området og strinter. Så jeg er lidt bange for den kunne finde på det. Men måske den kan være i fred på terrassen.

Hmm, en snor om den og så ud af et højt vindue hvor katten ikke kan nå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, en snor om den og så ud af et højt vindue hvor katten ikke kan nå?

vores hus er desværre et plans

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER