MariaPiesen

Sommertøj til dreng

17 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder så har jeg brug for hjælp til sommertøj til dreng.

Jeg synes nemlig det er lidt letsindigt med shorts og tshirt, som de fleste sæt er.. 

 

Hvad havde/har jeres på her i sommervarmen ? Tænker primært på, nu hvor han skal til at starte i vuggestue.

 

Lige det område var noget lettere med Ida - hun kom i kjoler :P uden noget under, jo strømperbukser når der var lidt køligt, men jeg kan jo ikke så godt putte Eigil i en kjole. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke, jeg fattede problemet med shorts og tshirt? :chin: Ellers er du vel ude i noget heldragt? Vi havde et par skønne shorts-overalls fra h&m til Valdemar :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, jeg fattede problemet med shorts og tshirt? :chin: Ellers er du vel ude i noget heldragt? Vi havde et par skønne shorts-overalls fra h&m til Valdemar :biglove

Jamen jeg tænker bare nede i vuggestuen, der holder de nok ikke helt øje med om han skiller på samme måde som jeg gør herhjemme.. 

synes nemlig ikke rigtigt der er noget heldragt agtigt noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh... :chin: Altså det med at skille på midten var aldrig et problem for Valdemar i dagpleje, men jeg skal ikke kunne sige om det er noget andet med vs :chin:

Men ellers ville jeg gå efter overalls og t-shirts. Jeg har set flere søde i h&ms app :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M har ret mange bomulds heldragter med korte ben og korte ærmer/uden ærmer. Sådan nogle brugte vi til Adam sidste sommer og kan se at de også har det i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever nu heller ikke problem med at han skiller når han har tshirt og shorts på. Men ellers kan man både få sommerheldragter med korte ben og ærmer og kortærmede bodyer. Så ville jeg bare bruge dem - bodyer med shorts udover selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M har ret mange bomulds heldragter med korte ben og korte ærmer/uden ærmer. Sådan nogle brugte vi til Adam sidste sommer og kan se at de også har det i år :)

Sådanne heldragter er jeg også hel vild med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville personligt bare bruge kortærmet body og shorts :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kortærmede bodyer uden noget til, shorts til, t-shirts, shorts, korte heldragter. Vi bruger vist lidt af hvert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var rigtig glade for sommerdragter som de andre også skriver om. Alternativt kortærmet Body med shorts.

Vi brugte stort set ikke T-shirts da han var lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var rigtig glade for sommerdragter som de andre også skriver om. Alternativt kortærmet Body med shorts.

Vi brugte stort set ikke T-shirts da han var lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Må ud og have shoppet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første sommer havde jeg en kravlebaby, og der syntes jeg det var rart med noget der dækkede knæene, da han ikke lod sig stoppe af hverken grus eller asfalt. Der brugte vi kortærmede bodyer og så lange shorts eller tynde lange bukser. Da vi var i Thailand inden han kunne kravle brugte vi mest helt tynde sommerdragter fra H&M, eller kun kortærmet body.  

 

Næste sommer (og i år) var det shorts og t-shirts, da han der løb rundt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er str 92 og har netop shoppet til ham igår...jeg har købt undertrøjer..boxer shorts...alm shorts og t shirts...så har vi kort ærmet body samt body uden ærmer...

Så sætter jeg det sammen efter hvad jeg føler er passende :-)

Sidste sommer brugte jeg sommer hel dragt eller kun body til ham...

Niklas bruger pt det tøj fra sidste år...håber det holder sommeren ud ;-)

Ellers må jeg shoppe igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kortærmet body og shorts? Sommer-heldragt er også dejligt nemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kortaermet body og shorts i den alder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER