Forunderligt

Eurovision 2016

117 indlæg i dette emne

Min mor elskede den måske er det den ældre generation...

Hmm ja det kan da være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå tillykke Ukraine

Tak for i aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WHAT: Ukraine?!?!? Seriøst??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå tillykke Ukraine

Tak for i aften

:ditto

(WTF?!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu egentlig, det er en udemærket sang og et flot sceneshow. Jeg er bare vældig vældig overrasket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WHAT: Ukraine?!?!? Seriøst??

Reglen om at der ikke må være politik i Eurovision gælder åbenbart ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reglen om at der ikke må være politik i Eurovision gælder åbenbart ikke mere.

Det hedder sig vist, at hun synger om noget historisk og ikke noget holdning, og at den derfor er ok.

Men det er jo svært at bedømme som seer, hvis man ikke kan ukrainsk :D

Jeg havde dog foretrukket en vindersang om kærlighed og fred. Eller bare noget mere neutralt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig den ukrainske sang var dårlig. Hun synger på sit eget sprog så jeg har ikke mulighed for at sætte mig ind teksten og kan derfor ikke forholde mig til den. Derfor er der kun selve melodien og stemmen tilbage. Jeg synes det var en kedelig sang og jeg synes hun sang dårligt.

Og der der med at det ikke er en holdning men en fortælling er jo rigtig nok. Men det er bare en fortælling som lægger sig meget op af, hvordan situationen stadig er i dag og derfor synes jeg stadig den er på grænsen til noget politisk...

Om ikke andet så er jeg glad for, hvordan det danske folk gav sine stemmer. 3 til Ukraine og 12 til Sverige. Og var det 10 til Australien. Jeg stemmer for at droppe juryen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig den ukrainske sang var dårlig. Hun synger på sit eget sprog så jeg har ikke mulighed for at sætte mig ind teksten og kan derfor ikke forholde mig til den. Derfor er der kun selve melodien og stemmen tilbage. Jeg synes det var en kedelig sang og jeg synes hun sang dårligt.

Og der der med at det ikke er en holdning men en fortælling er jo rigtig nok. Men det er bare en fortælling som lægger sig meget op af, hvordan situationen stadig er i dag og derfor synes jeg stadig den er på grænsen til noget politisk...

Om ikke andet så er jeg glad for, hvordan det danske folk gav sine stemmer. 3 til Ukraine og 12 til Sverige. Og var det 10 til Australien. Jeg stemmer for at droppe juryen.

Jeg er så enig med dig i alt du skriver

Der blev også sagt om sagen, at den også kunne gælde for situationen nu, og så er jeg fuldstændig ligeglad med om det handler om 1944, for det er gamle "sår" Der ruskes op i, og det burde ikke høre til i Eurovision

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så skal der vidst ikke mere bevis for at sangen er bund politisk - når sangeren SELV siger det!

Kontroversiel Grand Prix-vinder: Sang om Krim handler også om i dag | Grand Prix | DR

http://www.dr.dk/event/melodigrandprix/nyheder/kontroversiel-grand-prix-vinder-sang-om-krim-handler-ogsaa-om-i-dag

Så burde den have været diskvalificeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, undskyld men :haha :D :lolhit

I know! :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

You had ONE job! :rolleyes

:haha so true... tænk at man kan misforstå opgaven: sæt landende i rækkefølge fra 1-26 med de lande i bedst kan lide først.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER